Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Christer

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-10-30 20:46

Detta är mitt 2:a inlägg och har inte pressenterat mig mer än vad som finns i själva mitt "krypin".

Jag är född kring 77 och Bor på västkusten i en håla mellan Varberg och Halmstad.
Jag har dock ingen Mac, men jag använder iTunes och iPod classic 80 gb. Mina största intressen är Musik, datorer (PC) Foto och givet vis böcker. Ljudböcker/Talböcker....
Jag spelar en del på Gitarr, lite synth och Lyssnar en hel del just nu på Rock, blues och vanlig hederlig pop. Gessle är en av mina favoriter. Sedan lyssnar jag en hel del på annat också. Dock den musik som spelas på typ Radio Rix och Sveriges Radio P3 lyssnar jag sällan.. Dock "pinas" jag ca 5 timmar varje dag på jobbet med P3, Radio Rix BLANDAT! Kanalerna går ihop med 2-4 radioapparater lite var stans... ) Jag försöker lära mig WordPress (plattform för blogg m.m.) Jag försöker lära mig annat som att försöka spela in sin egen komponerad musik.
Andra intressen är Film och TV.

Jag kanske kan hjälpa till, men till att börja med så kommer jag att läsa och skriva frågor en hel del för det jag kan och inte kan.... För kanske kommer det ett litet svar från mig för att jag kanske kan den frågan någon av er här ställde... Ha det bra alla ni!

MVH
Christer - totek

Hej totek ! Tittade på din sida och plötsligt poppade ett ansikte upp. Det är väl du förstås. Bor i "en håla" ? Vi får väl hoppas att ingen stolt Falkenbergbo läser det här.
Låter som om du behöver ett par rejäla öronproppar. Hur står dina arbetskamrater ut med ett surr av flera radiokanaler ? För mig skulle 5 min vara en pina.
Så du arbetar med trä. Pratar vi stora träd eller lite finlir med kvistar ?
Det finns andra här som försöker göra egen musik och det kommer inlägg ibland med egna bidrag. Du har kanske redan hittat Musik99 där det finns goa människor.
Hoppas du ska trivas här och fråga på du. Vi är ju många här så det brukar alltid bli någon som kan svara. Totek betyder något eller ?
Hälsningar från
Nyfiken i en strut/KaRo

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-10-30 21:19

Hej!
Ja Totek betyder nått. Men Det första kan jag avslöja - Det andra hmm.. Ja jag vet inte vem du är och du tycks veta vem jag är...

Totte betyder de första bokstäverna i Totek.

Trä.. Ja jag jobbar med sängar och "finlir i trä... (bland annat)

/Totek

Nä, jag vet inte mer om dig än det står i din presentation. Tycker det är kul att veta var personer kommer ifrån. Jag är götlaborgare sedan länge.
Du får gärna vara lite hemlig om du vill. Det är väl det som kan vara bra med internet att man inte behöver lära känna alla innan man kan få svar på sina frågor.
Jag har varit här i ett år och under den tiden har medlemsantalet ökat med 15.000 ! Det innebär att det är fler newbies här än tidigare och det kan ta lite längre tid att få svar men med lite tålamod så.....

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-11-01 10:34

hmm.. Men hur vet du vem jag är då? hmm... Vad har du sett mig? Chattat tillsammas tidigare? Sett mina sajter? Har du mig på MSN? Eller vad?
Jag kanske är lite för nyfiken. Men varför får man inte vara det?

Nä ha det! Syns!

Välkommen hit totek.
Som KaRo skrev, så känner hon dig inte. Hon har bara sett din presentation.
Förstår inte vad du fått det ifrån? Att hon känner dig, menar jag.
Hon försöker ju bara vara trevlig och hälsa dig välkommen. Relax

Ja, det är som elinpelin skriver; här är vi seriösa och trevliga när det kommer nya medlemmar. Verkar som du läser in saker mellan raderna som inte existerar. Dina antydningar passar bättre på en dejtingsida. Här får du gärna ställa frågor omkring Apple-produkter.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-11-02 13:57

Hej!

jo visseligen! Tack för välkommnandet!

Jag har bara missuppfattat första inlägget av KaRo! Dock missläsning också... Sorry....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-02 14:32
Ursprungligen av totek:

Bor på västkusten i en håla mellan Varberg och Halmstad.

Falkenberg är ju ingen håla! De finns andra byar som mer gör själ för det namnet! Har själv bott där under min gymnasieperiod.
Välkommen till 99.se.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2008-11-03 08:04

Håla eller inte. Det är bara lite "humor"..... Tack i alla fall!

1
Bevaka tråden