Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags att uppdatera reklamen?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-10-30 21:03

Jag har tänkt ett rätt bra tag att "nya macbook" inte är så ny längre och nu är det ju inte så jättesmidigt att kalla den gamla macbook för ny längre, eftersom exempelvis den svarta inte ens säljs längre! Och den nya macbook pro kanske också skulle platsa!

Nåväl, det är ju ingen jättegrej, men det vore ju trevligt om reklamen också var lite uppdaterad.

vad yrslar du om?

Ursprungligen av Goflorp:

vad yrslar du om?

(sånt vi inte ser pga supporterstatus gissar jag på)

Loggade ut och såg direkt en reklam med den nya macbooken ^^

Han tänker väl på:

Är det reklamen på forumet ?

Som betalande ser man den inte, därav min yrvakna fråga.

Solly...

Själv så betalar jag inte, inte häller ser jag reklam.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-11-01 12:27
Ursprungligen av snouser:

Själv så betalar jag inte, inte häller ser jag reklam.

Du är alltså en sådan vi förlorar pengar på, du bara kostar men genererar inget

Förövrigt tror jag inte vi kan styra bannerbilderna, däremot kan vi styra vilken banner vi ska ha. Men mest troligtvis har Apple missat att uppdatera deras svenska reklambanners.

Edit: Ser att den där nya macbooken-bilden lagras på våra servrar. Ska se om jag kan väcka björnen.

Är det nån som tror att 99 själva bestämmer och innehåll och utförande på reklamen på hemsidan? Klaga hos annonsörerna istället!

Å andra sidan har ju felet (greppet?) fått dig att uppmärksamma reklamen, så syftet är kanske därmed uppfyllt?

  • Medlem
  • 2008-11-01 11:53
Ursprungligen av johan_tanying:

Är det nån som tror att 99 själva bestämmer och innehåll och utförande på reklamen på hemsidan? Klaga hos annonsörerna istället!

Å andra sidan har ju felet (greppet?) fått dig att uppmärksamma reklamen, så syftet är kanske därmed uppfyllt?

Det är ju faktiskt fullt möjligt, men jag har ingen aning och skulle det vara så att tradedoubler sköter reklamen, skulle jag ändå inte klaga hos dem. Jag menar, att ange sin mailadress till ett webreklamföretag? Njae...

Det är också sant, men personligen så tänker jag snarare att det är sjukt kasst att inte 99.se har uppdaterad macreklam och handlar hellre på annat ställe, för att det känns seriösare...

Fast nu är det väl så att det inte är 99.se som säljer datorn till dig utan Apple Store, så hur det kan kännas seriösare att handla någon annan stans har jag svårt att förstå.

Fixat! Vi fick in en bokning via Poolia idag så jag passade på att slänga upp den också

1
Bevaka tråden