Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya tangentbordsgenvägar i Photoshop CS4

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nack går igenom ändringar, har verkligen försökt vänja mig vid ändringar men är man högerhänt så funkar är alt+5 för blå kanal är avigt. Det går inte att själv ändra genväg för detta utan man får hämta hem en plugin som heter UseOldShortcuts.plugin

John Nack on Adobe: Shortcut changes in PSCS4

Ändrade rubriken från "PS4" till "Photoshop CS4"

Det var länge sen vi körde Photoshop 4.

/Mod

Ytterligare ett härligt exempel av interface ändringar man är tvingad in i.

Ibland undrar man över de ändringar som görs av till synes den enda anledningen att något måste ändras för att det ska ses som utveckling. Menar naturligtvis inte att Photoshop 4 inte är en utveckling...

Förresten, PS4 är inte släppt än... Sony kör fortfarande med PS3.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-11-01 11:39

PSCS4 har en del andra skumma lösningar som är rätt oförståeliga....A third dimension: Ars reviews Photoshop CS4 Extended: Page 3

Själv tycker jag "Application frame" är kanonbra, en möjlighet jag länge längtat efter. Å andra sidan tillhör jag dem som aldrig använder exposé, med vilket jag vill säga att smaken är som baken.

Vissa saker är ju bara så sämst med "tabbar", man har verkligen lust att fråga Adobe hur tänkte ni nu?
Varför finns de bara när man kör i vanligt "Standard screen mode", varför inte i "full screen mode with menu bar"? Varför kan man inte bara dra ett lager och bara släppa över en flik/tabb för att flytta? Mycket av kritiken är befogad och antagligen kommer det att se annorlunda ut i nästa version av PS 12.

1
Bevaka tråden