Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TIPS: 50% rabatt på 1Password 081030

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte tipsa om ett av de smidigaste programmen jag skaffat. Om du har letat efter en lösenords-, identitetsmanager mm så kolla in 1Password.

Nu är det 50% rabbat under tors 30 okt.

Trick or ZOT with 1Password!

oh!! Tack för tipset! Det har jag velat ha länge men hållit mig borta pga samveteskval

edit:
Köpt! 1password är sjukt smidigt...

Senast redigerat 2008-10-30 20:18

Instämmer i tack för tipset. Har länge haft dåligt samvete för hur jag sparar mina passwords, serienummer och dylikt. Ett gammalt gratisprogram vid namn Pastor, men som det blivit knöligare och knöligare med i och med flera macar. Hade tänkt sätta mig och organisera i de filerna, men så äntligen, en orsak att byta. :">

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-10-30 20:56

Är väl inte programmet som läggs ned, utan bara en webtjänst, eller?

Ursprungligen av thomk:

Fast my1Password är bara webbtjänsten.

Programmet läggs inte ner

Edit:
Andreas Th - Alltid minuten efter...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-10-30 21:02

Okej jag har ingen aning men bägge dessa trådar dök upp ungefär samtidigt i min feed så jag bara undrade om det var samma sak

edit:
okej då fattar jag, tror jag....

Kanon, efter och ha sett videon för 1password samt slitit mitt hår och komma ihåg alla lösenord, fanns det ingen ursäkt att inte investera i detta program. Speciellt till halva priset.

Jag köpade en licens, hoppas att den är så bra som ni säger

verkligen uppskattat med såna här bra tips! tusen tack

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-10-31 01:40

Men det var ju my1Password jag var intresserad av, så jag kunde se mina lösenord på Pezen oxå..

1
Bevaka tråden