Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som kör med shure mpa-3c mikrofon?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppland
  • 2008-10-28 17:33

Jag har ett par shure lurar och tänkte skaffa den här sladden så jag får mikrofon också.

Shure   - Music Phone Adapter

De kostar en del däremot, finns det andra lösningar som är billigare?

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-10-29 09:18

Aaa - jag är ute efter nåt liknande, men som kan synka med telefonen - hade varit så perfekt for oss som inte får plats med al musik på iPhonen, men som fortfarande vil vara nåbara bär man lyssnar. Ett klick på micgrejen och den skulle ta samtalet på telefonen via bluetooth. Finns det?

  • Medlem
  • Boston
  • 2008-10-30 17:28

Griffin har en variant som är några hundralappar billigare och som jag tycker funkar kanon. Griffin Technology: SmartTalk

  • Medlem
  • Uppland
  • 2008-10-31 00:16

Jag köpte den från Shure till slut, den fanns hos Dustin för 295 spänn, rätt ok pris ändå.

  • Medlem
  • Lund
  • 2009-04-28 14:49
Ursprungligen av Gurra:

Griffin har en variant som är några hundralappar billigare och som jag tycker funkar kanon. Griffin Technology: SmartTalk

Aaaa - menade inte iPhonen. Menade en lika dan pryl som man stoppar in i iPodden, men som via bluetooth tar samtalen i luren om det ringer. Har en SE.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-11-13 23:07

Flygarn, är du nöjd med Shure-adaptern?

Kan du byta låt med micen?

Tacksam för svar eftersom jag också sitter inne med Shurelurar, modell dyrare.

Jays har även en iPhone adapter av samma typ som Shures. Kostar också 295kr, men då får man även med ett par hörlurar (men man kan använda andra)
m-Jays

  • Medlem
  • Uppland
  • 2008-11-16 15:13

Shure funkar kalas, ett klick för paus/play, dubbelklick för att hoppa till nästa låt, 3 click för att gå tillbaka en låt. Den enda jag saknar är volymkontroll. Micken funkar fint vid samtal.

1
Bevaka tråden