Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Niklas

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-29 23:13

Inte riktigt mina första inlägg men kan vara trevligt med en presentation iaf tycker jag

Jag heter Niklas och bor i närheten av Stockholm.
Jag har en iPod Touch G1 8GB som jag använder dagligen och jag verkligen älskar den!
Den dator jag har är en flera år gammal PC som förmodligen sjunger på sista refrängen...

Går just nu i skolan. På fritiden idrottar jag, tittar på TV (Family Guy, Prison Break & Simpsons blir det mest ), sitter vid datan eller är med kompisar.
Blir även en del musik, då lyssnar jag på rock, hårdrock och metal!

Ja, det var väl lite om mig.
/ Niklas

Halloj Niklas !
Jag ser att du redan har svarat i flera trådar. Det är bra eftersom det behövs folk som delar med sig av sin kunskap här. Vi får hoppas att din PC håller ett tag till. Funderar du på en Mac sedan ? Gissar att man påverkas en del när man är i en webbsida för Mac-användare. Touch är verkligen en toppenpryl ! Har du skaffat många program ? Själv har jag alldeles för många; "bara ett till, det kostar ju bara 7 kr....". Det är som plock-godis.:p

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-02 15:13

Vet inte riktigt hur det kommer bli med det, det är trots allt inte jag som kommer ha så jättemycket att säga till om. Man blir ju helt klart sugen på en Mac men lär nog bli nerröstad av mamma och syrran...

Oja, den är helt toppen. Använder den varje dag!
Ja, det har blivit en del. Dock inte så många som kostar faktiskt (har bara blivit Enigmo, Bugdom 2, PocketGuitar om jag minns rätt). Kollar en del på AppShopper sen du visade den sidan och jag brukar hämta de flesta som är gratis som verkar vara något att ha, även om jag inte kommer att använda de så jättemycket den närmsta tiden. Lite mer av en framtidsinvestering ifall jag skulle vilja ha det då (som iSpreadsheet tex.)

AppShopper är den bästa sida tycker jag. Det finns också tex newapps.se - iPhone Apps.

Många av gratisprogrammen är faktiskt lika bra som de som kostar. Jag har bl a Google Earth, iTranslate, MiniPiano, Coolris, RhinoBall (reklam för kommande film), tv.nu, hitta.se och eniro.

Ja, Mac kostar ju en del så det brukar inte vara det första man köper in när man har råd (om man inte är en rejäl datanörd förstås). Men du kan nog se på din iPodTouch som en mini-Mac eftersom man kan göra så mycket på den.
Ha det bra ! Vi ses i någon tråd framöver.:) KaRo

1
Bevaka tråden