Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på fodral och hörlurar till Nano gen 4 tack!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-24 10:49

Hallå !

Har just fyndat en Nano generation 4 på media markt för 999:- så nu måste jag hitta ett bra fodral och ett par vettiga hörlurar, budgeten på hörlurarna ligger på cirka 500-1000:-.
Några förslag?

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2008-10-24 15:22
Ursprungligen av Docko:

Hallå !

Har just fyndat en Nano generation 4 på media markt för 999:- så nu måste jag hitta ett bra fodral och ett par vettiga hörlurar, budgeten på hörlurarna ligger på cirka 500-1000:-.
Några förslag?

Tack på förhand!

Efter att ha testat både det ena och det andra har jag kommit fram till att det är shures lurar som gäller. De blockerar yttre ljud helt utan konkurrens och låter bättre än samtliga lurar jag testat.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2008-10-25 15:13

vänta tills apples nya in-ear släpps, oj hur unde du få den för 999:- hur många GB var de?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-26 20:06
Ursprungligen av HNK:

vänta tills apples nya in-ear släpps, oj hur unde du få den för 999:- hur många GB var de?

Det var 8 Gb men kändes ändå som ett kap.

Tackar för tipsen!

Jag var och testade Bose Around-Ear, satt riktigt skönt på jag tycket ljudet kändes riktigt bra, tyvärr lite över min budget men det kanske är värt det, någon som har någon erfarenhet av dessa?

Dom här ska jag köpa snart men de kostar en del; 695 kr från Apple:
Apple Store (Sverige) - Apple In-Ear-hörlurar med fjärrkontroll och mikrofon. Du kan ha dom till din nya Nano också. Jag behöver dom till min nya iPod Touch eftersom det är med mikrofon.

1
Bevaka tråden