Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Airport Extreme Update - 2008-003 släppt

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-22 00:10

What's new in this version:
This update is recommended for all Intel-based Macintosh computers running Mac OS 10.5.5 and resolves some issues with AirPort connections when roaming in large Wi-Fi networks.

Finns i Programuppdatering

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-22 00:13

Intressant. Jag har haft problem enstaka gånger på mitt universitet, men det kan ju bero på accesspunkterna också.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-10-22 07:50

Tillbakadragen av Apple. Apple pulls Software Update for AirPort Extreme - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

Jag hann att installera. Har dock inte stött på några problem än. Hur fixar Apple det här? Med en ny uppdatering?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-22 08:41

Intressant. Hann också uppdatera.
Vad händer nu?

Yes!!

Kanske var tur för mig att programuppdateraren kraschade precis när jag skulle trycka installera...
Hoppas inte folk får problem med detta nu!
Skriv om ni märker nåt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-22 10:49

Oops.. men jag antar att man inte behöver bry sig om det om man inte märker några problem.

Har inte kunnat uppdatera till förra, eftersom jag då inte kunde komma åt mitt företags nätverk via VPN...

Ursprungligen av Fredrics:

Har inte kunnat uppdatera till förra, eftersom jag då inte kunde komma åt mitt företags nätverk via VPN...

Får jag fråga vilket program du använde och vilka inställningar som behövdes? jag har nämligen problem med min VPN uppkoppling mot en server som ingen PC användare har problem med...suck! Alla har fått adressen, login och lösen och sedan kör dom via windows...jag fastnar hela tiden.

några förslag?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-22 21:10

MIn dator funkar like a champ! Har man installerat och det fungerar så tror jag att det är som det ska vara.

1
Bevaka tråden