Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jonathan

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Jag heter Jonathan och kommer ifrån Varberg,

Jag är 15 år och mina intressen här i livet är Fotografering, fotboll och datorer.
Jag har varit PC användare ända tills i mars detta året då jag tog steget till mac och jag kan säga att jag som alla andra inte ångrar bytet en sekund.

Jag är även intresserad av att fotografera och ni kan kolla på mina bilder på

TiltViewer och Flickr: bengtsson21's Photostream

/Jonathan

Haj och välkommen

Kanonfina bilder..

Hej och välkommen. Vi har en del roliga trådar om du kollar under Digitalfoto.

Jag har t ex skapat tråden "Vi som har FlickR-konto" där man får göra ohämmad reklam för sitt FlickR-konto.

Ser att du med använder Tiltviewer... den är kul

Jeremiah Fotosida

Jeremiah@ElevatorNobody

haha najs! welcome to us

Ja, det får väl bli ett välkommen till då !
Gillar dina bilder. Hur lyckas du få bakgrunden så bra ? Jag tänker bl a på kortet med den blå blomman i Tiltviewer. Löven i "guld" har jag sparat ned. De har något speciellt. I Varberg finns väl mycket bra motiv längs kusten ?

Ursprungligen av KaRo:

Ja, det får väl bli ett välkommen till då !
Gillar dina bilder. Hur lyckas du få bakgrunden så bra ? Jag tänker bl a på kortet med den blå blomman i Tiltviewer. Löven i "guld" har jag sparat ned. De har något speciellt. I Varberg finns väl mycket bra motiv längs kusten ?

Tackar!

På bilden med den blåa blomman så har jag använt mitt nyköpta 50mm f/1,8 och med det så blir det en sån himla skön bakgrund, har även pillat lite med curves i photoshop.
Jorå i Varberg finns en hel del sköna motiv:)

wow... Schyssta bilder!

Välkommen till 99.se förövrigt, kul att se att det finns lite fler "yngre" här!

1
Bevaka tråden