Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hi, can you help me. i cant work out how to post!

Ja, du lyckades ju göra ett inlägg iallafall.

Du har ett svenskt namn, och bor i Stockholm - varför skriver du på engelska?

Jag tror någon behagar skämta lite med oss...

Välkommen hit ! Ja, det är inte lätt det här med var och hur man ska posta sina frågor. Vet det själv eftersom jag är rätt ny på 99.se och ny med Mac. Kolla ovan under Om 99.se så kan du se under sitemap var du kan lägga in din fråga.

Om du är här för att skämta så får du underkänt. Alldeles för enkelt och tamt. Vill du att vi ska gå på det får du anstränga dig mer och skriva tex; "Hur gör jag för att hitta programmet Nipolsxew ? Då hade vi ansträngt oss och googlat för att hjälpa dig. Nu misstänker i alla fall jag att du är en femtonårig "snorvalp".;)

Ah, så ingen som skämtade aprillo ?
Det hinner hända mycket under tiden man skriver sitt inlägg.

Lite skojjeri på Måndagskvällen är aldrig fel

Thanks for your help. Great.

Didn't mean to confuse you by having a swedish name, living in stockholm, and writing in english...

Anytime man. Glad i could help!

Hello and warm welcome to 99.se.

In order to post a reply in an existing thread, use the button labeled "Nytt inlägg". If you want to post a new thread, make sure you're in a proper forum category and use the button labeled "Ny diskussion".

You can use the pop-up menu in the lower left corner of each page to switch between Swedish and English. All parts of the user interface is not available in English, but it may be helpful when you're creating new posts.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-20 23:49

Jag tror någon skojar här...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-10-21 00:33

Gör däremot inte jag. Killen verkar autentisk... att han nu förstår svenska är nog inte så konstigt för det är ju ett svenskt forum det här.

Som moderator kan jag se personens namn, och det är väldigt svenskklingande. Varför envisas man då med att skriva på engelska i ett svenskt forum?

Jag hoppas att frågeställaren - som nu faktiskt lyckats göra 2 inlägg här - kan göra ett inlägg till, och ge en bra förklaring till varför han skriver på engelska.

Annars kommer jag att tolka detta som "forumtroll", och låsa eller radera tråden.

/Mod

Om det är så hoppas jag att den raderas. Skulle gärna se en massa annat raderas då det gör sökning av forumet svårare (och ännu svårare i framtiden) med en massa onödiga trådar. Jag förstår att vissa tråder låses så att det syns att de låsts så att nya trådar inte skapas, men det vore bra om de sedan togs bort efter säg en månad.

1
Bevaka tråden