Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpro är tillbaka.

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ville bara nämna att vi har dragit igång Macpro igen. Nyheter och tester för alla mac-användare, således. Men inget forum, det gör 99mac bättre.

Varmt välkomna! macpro.se är adressen!

Kul att höra, bra att ni kommit igång igen. Lycka till!

"Safari kan inte öppna sidan ”http://www.macpro.se/” eftersom servern ”www.macpro.se” inte kan hittas."

Nåja, det är väl den lokala DNS-en som inte uppdaterats ännu.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-10-20 08:30

Snabb kommentar om Tio saker du (kanske) inte vet om nya MacBook - macpro.se

Det är i allmänhet nog inte en bra idé att skriva en kort artikel som mer eller mindre bara är en länk till en annan sida, och sen dölja länken i en mening, där ordet som länkar inte ser annorlunda ut förränn man har musen över det.

  • Oregistrerad
  • 2008-10-20 10:37

usch.
Tipsa om den istället när ni lämnat beta stadiet

sdsds

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-20 11:38

youhoo

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2008-10-20 11:44

Trevligt!

Det tackar vi för Melin

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-20 12:44

Underbart!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-20 13:08

Kul! Hoppas på matiga Mac OS X Server artiklar på hög men förklarande nivå. Det skulle fylla ett stort tomrum.

Kom till slut in när jag gick via proxy (Min ISPs DNS funkar tydligen fortfarande inte i Kina...). Men alla länkar går till - för mig - tomma sidor med bara några slumpvisa bokstäver på vit botten i vänstra övre hörnet. Fortfarande via proxy.

Får väl vänta ett par dar till...

Ursprungligen av johan_tanying:

Kom till slut in när jag gick via proxy (Min ISPs DNS funkar tydligen fortfarande inte i Kina...). Men alla länkar går till - för mig - tomma sidor med bara några slumpvisa bokstäver på vit botten i vänstra övre hörnet. Fortfarande via proxy.

Får väl vänta ett par dar till...

Kolla in OpenDNS (OpenDNS | Providing A Safer And Faster Internet) och se om du kan använda den istället. Rekommenderas varmt!

Ursprungligen av Joacim Melin:

Kolla in OpenDNS (OpenDNS | Providing A Safer And Faster Internet) och se om du kan använda den istället. Rekommenderas varmt!

Den hade jag glömt - tack! (Har till och med registrerat mig där en gång).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-20 20:56

Trevligt! Har saknat macpro!

Underbart. Jag har under de senaste månaderna saknat ett bra svenskt nyhetsflöde och Macpro åker raka vägen in i NetNewsWire igen.

har kommenterat om videon som "dök upp" jag ville starta en fast tråd om detta här på 99mac men ingen respons hittils..

här är min förfrågan
http://www.99.se/mac-os-x/248181-tips-intressanta-filmer-om-osx-historia.html

jag tycker historik är intressant!

bara så najs!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-25 00:43

Tack!
Har saknat er.

1
Bevaka tråden