Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra utseende på " Buttons "

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min fråga borde väl ligga här i Övriga program.

Jag brukar " blåsa min " iMac Leo var tredje månad, eftersom ungefär 90 procent av det man laddat ner , ändå bara är skräp, så jag raderar allt och ominstallerar och både jag och min mac mår bättre efter den städningen och i senaste macWorld tidningen rekomenderar man denna procedure ibland och att man vid start trycker ner shiftknappen, då lär din mac leva längre. Bra råd.

Det mesta av de program man behöver känner man igen och behöver inte lagras.

Jag saknar ett litet program som jag är säker på att jag hämtat i någon tråd här i forumet, nämligen ett som byter utseeendet på knapparna "Buttons "

Är det någon som har en aning om vad jag menar, blir jag rysligt glad

Tack på förhand.

Jag installerar väl om min mac var 3e år och det fungerar precis lika bra

Var tredje månad låter hemskt överambitiöst, men har man tid till det, så varför inte....

Vilka knappar är det du menar? Är det i något speciellt program, typ Firefox, eller är det mer generellt i hela OSX?

Ja. Du ser,alla har sina egna ideer.

Jag är helt säker på att flera macar skulle må bättre om man gjorde som du och jag. hur ofta, är ju en bedömningsfråga.

Har du inga knappfunderingar.

Men du måste först berätta vilka knappar du menar...

Jesper, du hann före med ditt inlägg.

Jag vet bara att någon hade tips om att man kunde byta utseendet på buttons och så var länken ilagd i tråden.
När man sedan startade om macen så var alla knappar i Safari, ja allting man gick in på så såg man de nya knapparna.

Inte livsviktigt, men det var snyggt.

Tack ändå

1
Bevaka tråden