Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjong!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2008-10-17 23:24

Hejsan Hejsan!

Ny kan jag äntligen titulera mig switcher och har hängt runt här ett tag och följt massa trådar hit o dit

Jag heter Jonas med kallas för Odis. Jobbar på kundtjänst för ett stort transportbolag, och har alltid varit väldigt musikintresserad och musicerat i många år, främst som basist. Har just nu ett radioprogram som går en gång i veckan på lokala radiostationen Radio Ljusdal, Mycket roligt må jag säga. Kan inte vänta till jag får testa att spela in på min nya Macbook.

har ni lust så kika in mitt program som heter "Odis Alldeles Egna Radioprogram".

Ville bara säga hej!

Hej och välkomen Odis! Hoppas du kommer att trivas här.

Hej och välkommen odis !
Vad innehåller ditt radioprogram ? Musik eller något annat ?
Det är många som är musikintresserade här men det har du förstås redan märkt i 99Musik. Har släktingar i Ljusdal. Du får ta och hälsa dom från KaRo. Äsch, skojar bara !:D

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2008-10-19 19:26
Ursprungligen av KaRo:

Hej och välkommen odis !
Vad innehåller ditt radioprogram ? Musik eller något annat ?
Det är många som är musikintresserade här men det har du förstås redan märkt i 99Musik. Har släktingar i Ljusdal. Du får ta och hälsa dom från KaRo. Äsch, skojar bara !:D

Programmet sänds en gång i veckan. Och jag spelar bl.a gamla dansbandslåtar, och en del annat knas typ "Sunkadelica". Kolla in sunkit.com så förstår du nog ungefär vad det gäller =).

Kollat !
Visste inte att fd brottaren Frank Andersson gett ut en platta ? Som han inte sjöng på !! Kan jag också ge ut en platta som jag inte sjunger på och tjäna massor med pengar ?
Bara undrar....:$

Hallå och välkommen

Välkommen till den ljusa sidan ! *

*Traditionstyngt välkomnande till Switchers.

Alltid trevligt med nya människor haha xD välkommen!

1
Bevaka tråden