Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varning för flash 10 - fungerar inte med Cisco Networking Academy

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-10-16 15:16

Hej!
Visste inte vilket forum jag skulle stoppa detta i...

Jag pluggar IT-säkerhet och vi använder Ciscos kursmaterial på internet, Cisco Networking Academy.
Efter installation av nya Flash 10 kunde jag inte logga in på Ciscos sidor. Enda lösningen verkar vara att gå tillbaka till Flash 9 som inte var helt lätt att hitta

calle

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-10-18 12:36
Ursprungligen av calle73:

Efter installation av nya Flash 10 kunde jag inte logga in på Ciscos sidor. Enda lösningen verkar vara att gå tillbaka till Flash 9 som inte var helt lätt att hitta

Det där var inte roligt att få höra. Vad är det med Adobe egentligen? Ska man behöva söka jobb hos dom?

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-10-18 12:45

Samma problem här! Måste vara Ciscos "Checker" som är kass!

Var fanns Flash 9?

Citat:

Efter installation av nya Flash 10 kunde jag inte logga in på Ciscos sidor. Enda lösningen verkar vara att gå tillbaka till Flash 9 som inte var helt lätt att hitta

Flash 10 pajade också för Joomla... Får man fråga var du hittade Flash 9?

Problemen bara dyker upp här och där fortfarande med Flash 10 som man trodde de skulle åtgärda efter Flash 9. Senast på tex svenska DICE's som segade ner datorn så totalt så det inte ens gick att avsluta Safari eller ens kunna öppna Aktivitetshanteraren.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-22 21:45

Ett "standardsvar" från Cisco..

Citat:

Response (Andrey P.) 10/16/2008 12:56 PM
Dear Peter,

Thank you for contacting the Cisco Networking Academy Support Desk.

Thank you for bringing this login issue (after upgrading to Adobe Flash Player 10 on a Mac) to our attention. We had a number of similar messages. I will forward your report to the Database team. As it is unclear right now how long it will take to fix the issue, please use Adobe Flash Player 9.

I apologize for the inconvenience it way have caused.

Please let us know if you have any further questions, comments, or concerns.

Thank you,

Andrey P.

Cisco Networking Academy Support

1
Bevaka tråden