Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan jag stoppa in "Patriot Memory 4GB" i min Macbook Pro

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en 2.5mhz, 15" Macbook Pro inköpt i feb 2008 som behöver mer RAM och jag har tittat på vad Apple säljer för kapslar och funnit något som motsvarar detta på newegg.com (iom. att jag bor i Kalifornien) men vill bekräfta att det är rätt grejer att köpa.

De jag har i kundkorgen nu är (Newegg.com - Patriot Memory 4GB (2 x 2GB) DDR2 667 (PC2 5300) Memory for Apple Notebook Model PSA24GICDSK - Mac Memory) men de har lite alternativ, både dyrare och billigare på: (Newegg.com - For Apple Notebook, Mac Memory, Apple & Mac)

Tacksam för rekommendationer

Flyttade detta inlägg till en egen tråd då det hade hamnat fel.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2008-10-12 03:36
Ursprungligen av kanzie:

Tacksam för rekommendationer

Köp från Dustin eller Komplett eller nåt annat svenskt ställe. Du kommer bara riskera att få betala moms och speditionsavgift på dom amerikanska minnena och allt blir dyrare i slutänden.

725kr inklusive moms från Dustin KINGSTON 4GB KIT - KTA-MB667K2/4G och dom fungerar garanterat.

Newegg skickar inte heller till sverige enligt deras hemsida.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-10-12 08:12
Ursprungligen av Mija:

Newegg skickar inte heller till sverige enligt deras hemsida.

Ligger Kalifornien i Sverige?

Ursprungligen av kanzie:

Tacksam för rekommendationer

Det ser ut som rätt minnen. Om du vill komma billigare undan föreslår jag att du kollar på minnen som inte är märkta för mac. Generiska minnen ska fungera och är oftast billigare. Exempelvis två av dessa: Newegg.com - Transcend 2GB 200-Pin DDR2 SO-DIMM DDR2 667 (PC2 5300) Laptop Memory - Laptop Memory

1
Bevaka tråden