Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhonedödare från blackberry?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Research In Motion: BlackBerry Storm Can Cut and Paste, Multitouchily

och den har copy & paste.

Pinsamt att inte Apple fixat detta.

Tycker nog denna ser rätt ok ut och är definitivt ett intressantare val än de övriga försöken som kommit hittills.

Senast redigerat 2008-10-08 20:17
  • Medlem
  • Täby
  • 2008-10-08 22:13

Flyttade tråden till mer passande forum samt ändrade rubriken till någonting som säger lite mer om innehållet.
/Mod

Ursprungligen av kainen:

Flyttade tråden till mer passande forum samt ändrade rubriken till någonting som säger lite mer om innehållet.
/Mod

Bra att du flyttade och gav en bättre rubrik, var i en febertopp på över fyrtio igår så. Men iPhone dödare kanske är något utchatat.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-08 22:13

Att skriva SMS/Mail verkar dock lite mongo med två bokstäver på varje och frågan är om någon tar den till sverige?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-10-08 22:21

Ordet iPhonedödare är överanvänt.

Är det något jag är riktigt trött på, så är det när alla "konkurrenter" till iPhone kallas för iPhonedödare. Varför inte bara säga att det är en konkurrent? Måste den verkligen vara en "dödare"? Nej, den som började med den frasen borde tänkt ett varv till.

Får man fortfarande med ett hölster som man kan sätta i bältet?

Givetvis skall den kallas "iphonedödare" också.

Jag köper ju alltid mina telefoner baserat på att de klarar copy&paste....
kramar min iPhone, somnar om.

Ursprungligen av Goflorp:

Givetvis skall den kallas "iphonedödare" också.

Jag köper ju alltid mina telefoner baserat på att de klarar copy&paste....
kramar min iPhone, somnar om.

jag har aldrig i mitt liv brytt mig om copy & Paste förräns jag fick min iPhone. Men Apple bör nog fixa det snart.

Jag kramar gärna min iPhone och somnar om men den är inte fastlimmad i handen utan skulle någon annan komma och inte vara så seg. Då byter jag gärna bort den och somnar lyckligt även med den.

iPhonechock?

Sedan kan väl klippoklistra, mms etc installeras i efterhand på en iPhone?

Ursprungligen av johan_tanying:

iPhonechock?

Haha, ännu en som verkligen älskar kvällstidningsjournalistiken?

Blackberryn kan säkert bli en konkurrent att nämna i USA, men den kommer ju inte få folk att tycka illa om sina iPhones.

Det absurt ofta använda ordet "iPhonedödare" beskriver egentligen bara att iPhone regerar.

1
Bevaka tråden