Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag ser mallig ut!

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 13:34

Varför var det inte någon som sa något - gammelsmurfen ser direkt otrevlig ut

/Tangen

Tror inte jag riktigt hänger med här nu, men gammelsmurfen eller smurfarna överlag är ju söta små varelser

Ursprungligen av elinpelin:

Tror inte jag riktigt hänger med här nu, men gammelsmurfen eller smurfarna överlag är ju söta små varelser

Hrm... Smurferna...

Det syns tydligt att Tangen är ett troll!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-03 17:40

Gnome

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 20:26

Jag bytte avtar, och se gammelsmurfen står där med ett självgott leende på läpparna, nej tillbaka till min gamla.

Storyn bakom min avatar är följande:

Jag går ner för en gata i Caracas, och se en av de vackraste och största väggmålningar jag sett, om Venezuelas historia och framtid.

/Tangen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 20:27

fler!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 20:28

fler!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 20:29

så de sista

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 20:30

Målningen var nog 50 meter lång, och kanske 3 m hög

Stewie Griffin?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-03 20:58
Ursprungligen av henkebarn:

Stewie Griffin?

nej det är Björnström

Ursprungligen av Tangen:

Varför var det inte någon som sa något - gammelsmurfen ser direkt otrevlig ut

/Tangen

Jag tror ingen tittar så noggrant på avatarerna så man ser att figuren inte har något trevligt uttryck. Det har väl funnits skäl för Venezuelas folk att inte le. Om jag själv skulle börja reagera på andras presentationsbilder så finns det många som har mycket konstigare/otydligare avatarer än du. Min egen tycker jag förstås är jättesnygg !;)

Men vänta nu; du menade att den röd-blå smurfen har en tråkigare min än Venuzuela-gnomen ? Jag tycker tvärtom.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-04 07:11

gnomen är ju facts, smurfen är bara mallig.
Killen på bilden om jag tolkat den rätt är en av dom som gjorde uppror tillsammans med några präster mot de utnyttjande amerikalierade gangsters som fanns i Venezuela innan 1976

Wow. Häftig målning

Jag tycker inte alls den ser mallig ut men tydligen läser du in det i bilden....
Du skriver "Jag ser..." istället för Min avatar/smurf ser..." och då undrar jag om det är någon som sagt åt dig att du är "mallig" nyligen ?
Tycker det finns många andra här som har avatarer som utstrålar konstiga känslor tex elinpelin (ja, ursäkta men vad ska det vara, en woodoodocka ?) Din ser mest ut som ett (som mest lite egensinnigt) troll. Tycker undertecknad i alla fall. Fast "envisas" du med att den är mallig så får det väl vara så...;)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-04 19:48

man kan tro att jag projicerar mig själv till min avatar, men denna gillar jag och har haft i nåt år nu

kaRo ; Jupp. Finder som en voodoodocka. Din då? Rutten tomat? O_o

Ursprungligen av elinpelin:

kaRo ; Jupp. Finder som en voodoodocka. Din då? Rutten tomat? O_o

Oh no ! En härligt, frisk, saftig röd apelsin. Syns inte det ?;)

Goflorp: *smock*
Vet inte varför men kommer plötsligt att tänka på egensinniga troll igen....

Csoft: Para este otoño se espera una cosecha sin precedente !:p

*smock*

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-10-05 00:12

Que bueno!

Det lät som ni bråkade lite ...

Tyckte mest det var kul.

No habla

Ursprungligen av Goflorp:

Det lät som ni bråkade lite ...
Tyckte mest det var kul.
No habla

Bråka ? Inte då. Jag är så snäll att min mamma brukade säga; ¡Eres un ángel!O:-)

Här bråkas väl inte på härliga 99.se ?

I Göteborg kallar vi det för att vara tyken. Översatt till svenska är det väl närmast; att gruffa eller vara tetig. Eftersom vi är så go´a i Götet;) så är det inte tänkt att vara elakt utan mer att hålla kontakten och alla får vara med men ingen behöver vara mallig (tur, nu lyckades jag anknyta till trådens tema så det inte blev för mycket OT).

1
Bevaka tråden