Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac nybörjare om Boot Camp

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-02 23:57

Hej
Jag köpte en Macbook nu för kanske en månad sen för att ha med till Spanien, där jag studerar i ett år framåt, och är mycket nöjd med den hittils!! Och jag har nu stött på Boot Camp som verkar helt otroligt och vill gärna testa på det. Så jag har lite frågor nu.:)

för det första så den där manualen har jag litet problem med att få ut. Är den personlig från data till data? Alltså kan jag skriva ut den från en annan Mac lr måste jag skriva ut den från just min MacBook?

och är det ngt speciellt jag måste veta innan jag kör igång Boot Camp? Eftersom jag e i Spanien så blire lite jobbigt om det skulle fattas ngt lr köra ihop sig. VAd jag vet nu är det bara manualen + Mac CDn (den som kom med datan).

Behöver jag ladda ner mer än uppdateringarna + firmwire från apple.se?

Annars verkar jag ha koll på allting! ska bli spännande o testa på detta!:D

Tack för tiden!!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-10-03 08:58
Ursprungligen av gomezen:

för det första så den där manualen har jag litet problem med att få ut. Är den personlig från data till data? Alltså kan jag skriva ut den från en annan Mac lr måste jag skriva ut den från just min MacBook?

Nej, maunalen är en PDF som är generell för Bootcamp.

Ursprungligen av gomezen:

och är det ngt speciellt jag måste veta innan jag kör igång Boot Camp? Eftersom jag e i Spanien så blire lite jobbigt om det skulle fattas ngt lr köra ihop sig. VAd jag vet nu är det bara manualen + Mac CDn (den som kom med datan).
Behöver jag ladda ner mer än uppdateringarna + firmwire från apple.se?

För Mac behöver du inget mer, men väl Windows CD + det som behövs i den miljön.

Ursprungligen av gomezen:

Annars verkar jag ha koll på allting! ska bli spännande o testa på detta!:D

Tack för tiden!!

Lycka till!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-04 21:21

tackar tackar för svaret!

1
Bevaka tråden