Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Då var det dags att säga : Hej

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2008-10-02 13:06

Som sagt så var det på tiden att hälsa på er alla.

Joackim Almlöf här, från Götet eller mer Kungälv för att vara precis.

Mitt liv med Mac startade för många år sedan, men har varit avbrutet med en lång ( aldeles för lång) pc period, men nu var det dags att komme tebaks

Här sitter man nu med en MBP 15", då jag tyckte att 17" var en aning för stor (reser mycket), men har en 24" som extern när jag e hemma.

Vad har jag för andvändning för min lilla ögonsten: Den e mitt liv!

Alla möten, allt som jag skall komma ihåg finns i den & utan den så vet jag inte hur det kommer att gå, ok den e synkad med telefonen så min telefon hjälper till lite.

Bilder/fotografering, har en liten hobby som skall bli större ( hoppas jag), och då e ju mac perfect.

Min största last i livet kommer nu : World of Warcraft !!!
Har varit med från början och kommer (kan) inte att släppa det.

Jag e nog den som kommer att ligga & surfa på forumet för att lära sig mer om mac igen ( det var -90 till -94 som jag hadde mac senast).

Tjingeling & vi ses där ute

Hallå och välkommen

Välkommen hit JockZ !
Alltid trevligt med fler från västra Sverige.:) Har själv en MBP 17 och kan hålla med om att den är lite för stor att ha med på resor så jag har den mest som en stationär dator.
World of Warcraft ? Ja, då har du kommit rätt. Här finns många "frälsta" även om jag inte hör till dom. Du har ju en del erfarenhet så du skulle kunna hjälpa till och ge svar till newbies också. Hälsningar från KaRo från Götet

Tja och välkommen. Är det ett periskop du håller i på bilden?

Välkommen hit! Kul att se fler från Kungälv

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2008-10-02 23:53

He he , man e ju tvungen till att ta till hjälpmedel för att ha koll på det hela

Har varit inne lite på wow sidorna & dt behövdes, det e ju andra knappar för att få det hela till att funka.

Har redan fixat många inställningar, både i spelet och i datorn, tack vare div forum som finns.

Alltid gött med hjälp, RTFM hjälper ju inte alltid.

1
Bevaka tråden