Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ti-chörtar med medlemmarnas avatarer?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-29 22:58

Vore det inte lite kul om vi kunde trycka 99mac-tröjor med våra respektive avatarer, eller små märken att ha på tröjan, att bära vid möten osv? Visst, klart man kan däsajna tåckna däringa grejer själv, men ändå.

En annan sak: vad heter killarna/tjejerna i bandet?

:rolleyes:

Hehe, skoj, dock extremt hög nerd varning.

Trummisen heter Spike.

Jag vet att man inte skall vara så förb-at negativ och, tro mig...jag försöker men - dessa nya "spelande smileys" går mig på nerverna.

Förstår inte varför en del klottrar ned sina inlägg med dem hela tiden. Kanske för att irritera, kanske för att de verkligen är roade utav dem.

Men, men...smaken är olika här på 99mac, och det respekterar jag.

Det finns MASSOR utav underbara smilies därute att hämta hem för 99macbruk trådar!

Jag skulle önska att dessa "rocksmilies" kunde bytas ut till andra lite mera "sofistikerade" eller skall jag säga - lugna och geniala samt roliga.

Men det är bara min mening.

Till frågan om tröjor med något motiv som har med 99mac är jag helt för och tror Martin Björnström nämde något om det. Men som de flesta kanske har räknat ut så är det mycket på gång just nu

Något att tänkas på, en bra idé i alla fall.

/G

Ja, ge oss små söta smiley-macar! Wee!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-31 09:15

Lite gnäll:

Det verkar som om många i Mac-världen har blivit allergiska mot all "gullighet". Steve Jobs har skickat Clarus the Dogcow till slakt - trots att han har varit helvegetarian sedan 70-talet. Steve har deporterat den leende Mac-gubben till ett fjärran land, kanske Afghanistan eller Yttre Mongoliet. Han ville ta bort Apple-menyn men ångrade sig. Barbariet breder ut sig.

Vad händer härnäst? Kommer Apple att ta bort badbollen och ersätta den med ett timglas och byta ut den svarta muspekaren mot en vit? (Mycket smart i Windows: en vit muspekare på vit botten som standard...) Förföljelsen av allt "sött" har börjat.

Däremot har Mac OS X behövats med animerade effekter a la Windows 98 - en anden i flaskan effekt och kolorerade pluppar! (Jag hatar förresten de animerade menyerna i Windows intensivt!)

Vad kommer efter Aqua?

[ 31. januari 2003, 09:16: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-01-31 09:27
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: mondo65:
Vad kommer efter Aqua?

Air!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-31 09:33

Bravo! AIR!

OT: Upplys en okunnig stockholmare här. Linné är väl en stadsdel i Göteborg va? Var i Götet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-31 09:33

Avatarer på tröjor går fetbort, ursäkta mig.
Det är ändå alldeles för få här som har en avatar som skulle göra sig på en tisha, din Mondos skulle se cool ut, min skulle se ut som skit.

1
Bevaka tråden