Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone släpps fri i Norge?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Står just nu på humac på Oslo city och har fått infon att de kommer sælja telefonen før 5200kr NOK IMORGON!

Butikspersonalen trodde att de skulle krænga netcom ab. till iphonerna men blev lite konfunderade nær den enda prisspec de hittade var 5200NOK i systemen.

Detta borde tyda på att den kommer gå att køpa helt fritt???

Jækla tur att Telebutikken(netcom) hade slut på vita 16Gbare

Iofs samma pris som att avbryta ab. hos Netcom men likvæl, skønare att køpa direkt så att sæga.

Spænnande morgondag. Vad hænder i Sverige?

edit: as we speak så ligger www.netcom.no nere

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-30 18:57

Vad blir skillnaden på att bryta abonnemanget?

vet ej ænnu

men att man kan snacka med en soft applestore istællet før en vresig icke-kunnig telebutikk?

Och førhoppningsvis att man inte behøver D-nummer før att køpa den men det återstår att se

Annars kommer jag finnas i Norge ett tag till *hint hint*

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-30 22:06
Ursprungligen av closetland:

vet ej ænnu

men att man kan snacka med en soft applestore istællet før en vresig icke-kunnig telebutikk?

Och førhoppningsvis att man inte behøver D-nummer før att køpa den men det återstår att se

Annars kommer jag finnas i Norge ett tag till *hint hint*

Det finns väl ingen Apple Store i Norge?

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-09-30 19:18

spänande återkom med rapport så snart du kan!

førhoppningsvis i morgonkvæll om jag lyckats få tag på den vill sæga

Macworld | 44 nye iPhone-butikker

hmm verkar inte så spænnande enligt artikeln... men återstår att se vad humac sæger idag.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-01 15:11

mumma

sorry false alarm :/

det dær priset på 5200nok var tydligen grundpris och sedan drogs det bort beroende på vilket avtal man valde. SÅ Netcom is the only way still...

Køpte en... førsta svensken i butiken HUMAC på OsloCity... tog ca 2timmar att få gå dærifrån med telefonen eftersom det trasslade så. Inget nummer har jag ænnu heller.

Førstår att killen bakom disken till sist børjade skoja om att det var "fordi att du er en jekla invandrare"

Har dock en vit 16 nu iaf

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-10-02 10:29

Rensade tråden på OT inlägg och eftersom det visade sig vara falskt alarm så fortsätter vi i köpa iPhone olåst utomlands tråden.

*låst*

/Moderator

1
Bevaka tråden