Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort stängdknappen från stängda trådar.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fint när en tråd är stängd och man kan klicka på stängd-knappen för att läsa texten: "Ledsen, denna diskussion är stängd.". Om det ändå ska finnas en sådan knapp kan den ju kanske ge info om varför tråden är stängd annars ser jag inte att den fyller någon funktion. Å andra sidan ser jag inte vad som händer bakom ridåerna så det kan faktiskt vara sa att bakom stängdknappen sitter massa tomtenissar och byter kottar dom hittat i olika skogar.

Mer allvarligt: Vad gör stängdknappen för nytta egentligen?

Det är kanske inte tänkt att man ska klicka på den knappen utan den finns där mer som en "informationsskylt".

Borde väl vara en baggis att byta ut texten mot en något längre.

"Den här tråden har stängts. Detta kan vara av flera anledningar. Problemet löstes och vidare diskussion var inte nödvändig. Tråden spårade ur. Ämnet kanske redan hade ventilerats i andra trådar eller så har tomtarna slut på kottar."

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-29 21:59

tomtar och deras dvla kottar, ligger över hela gården och skräpar

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-29 23:18

I alla trådar jag har stängt har jag i sista inlägget kommit med en förklaring till varför tråden stängdes och det gör mig veterligen de andra moderatorerna också.

1
Bevaka tråden