Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förslag på mötesplats i Stockholm

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-15 21:35

Hittills har 99macarna träffats på pubar och hotell och diverse andra skumma hak här i stan.

Jag tänkte föreslå att vi träffas på en restaurang istället, gärna på Söder eller i Vasastan.

En *riktig* restaurang alltså, med god mat och mysig atmosfär, ingen kebaberia eller så.

Kom med förslag!

[ 15 November 2002, 21:39: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2002-11-15 23:57

Hehe! När jag huserade på Söder bodde jag ovanpå Zombie Bar...vilket hak asså!!

Asså, Mondo...varför kommer du inte över till den tråd där vi diskuterar hej vilt just nu om vilket datum. Platsen är Nordic Light Hotel som förra gången (då du inte dök upp) och jag kan försäkra dig om att ett möte där passar som hand i handske.

Om du vill ge synpunkter så gör ingen ny tråd utan joina oss här: http://99mac.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=36;t=000008

Inte STHLM, GBG tack.. orsaken till att jag inte dök upp sist var att jag hamnade på sjukhus

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-16 00:53

Alltså, idén var att intaga god mat OCH öl eller vin på en riktig restaurang, inte en pub, bar eller ett hotell. Hrumf! Själv tycker jag att det var en bra idé...

Gärna för mig.

Nu är det sällan jag är på söder så jag vet inga restauranger där. Men mondo, kan inte du komma med ett förslag?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-11-16 13:30

Är det inte lämpligt att hålla dessa trådar i "stockholm"?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-16 13:34
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jonaz:
Är det inte lämpligt att hålla dessa trådar i "stockholm"?

Det var en alldeles lysande idé! NL har utmärkt mat och eftersom 99mac fick en egen lounge senast kanske tilltugg går att ordna till en rimlig penning? Det viktigaste är väl att ni har nya saker att klämma på samt att diskussionerna handlar om 99% Mac?!

Gambit is on the case...utmaning: bli fler än vad vi varit i Göteborg hittills

fortsätt här.

[ 16 November 2002, 14:33: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-16 14:34

Äsch, glöm det. Det var bara en idé. Jag är less på att behöva hålla reda på exakt vilken tråd man ska posta saker och ting i. Jobbigt och meningslöst pedanteri.

Överdriven noggrannhet?

Det är väl bara bra att en diskussion om samma ämne förs på ett ställe. Lite jobbigt med parallell-universum?!

Flyttar till Stockholm. ja inte jag men tråden...

1
Bevaka tråden