Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback på Webbplats

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I denna lilla portfolio så berättar jag lite om mitt arbete och hur man kan kontakta mig osv. Min fråga är nu, känns min design välkomstagande ut?

Johnie Webdesign | The official website

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-24 14:41
Ursprungligen av JohnieWebdesign:

I denna lilla portfolio så berättar jag lite om mitt arbete och hur man kan kontakta mig osv. Min fråga är nu, känns min design välkomstagande ut?

Johnie Webdesign | The official website

Jag tycker att designen känns bra, den passar för det du vill få fram. Om du bara fixar till en del språkfel så tror jag det blir riktigt bra.

Skicka gärna ett PM så kan jag ge dig tips om språkfelen, känns onödigt att dra det här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-09-24 16:54

Ser bra ut. Jag får dock en förskjutning i högra "pratbubblekanten" precis under meny raden. Ser ut som 1 eller 2 pixlar. Jag är inte en designer själv men jag tycker endå att det är lite trångt. Det skulle kunna vara lite mer space runt text. Det verkar heller inte som "Företaget" i menyn inte är en länk.

Men som sagt det ser bra ut!

Ursprungligen av kardan:

Ser bra ut. Jag får dock en förskjutning i högra "pratbubblekanten" precis under meny raden. Ser ut som 1 eller 2 pixlar. Jag är inte en designer själv men jag tycker endå att det är lite trångt. Det skulle kunna vara lite mer space runt text. Det verkar heller inte som "Företaget" i menyn inte är en länk.

Men som sagt det ser bra ut!

Vet om det och ska fixa det snart. Men det är väl inte störande?

Så macig kille och ändå ett forum i asp. Känns lite skumt? Kom över till oss i php-träsket..!

Ursprungligen av pontusuggla:

Så macig kille och ändå ett forum i asp. Känns lite skumt? Kom över till oss i php-träsket..!

Har alltid kört asp/aspx och är mest van vid det. så, men jag hoppas kunna lära mig lite php snart

Ursprungligen av pontusuggla:

Så macig kille och ändå ett forum i asp. Känns lite skumt? Kom över till oss i php-träsket..!

sådär! Har börjat använda mig av PHP nu:) dock har jag inte ändrat på hemsidan då de blir för mycke arbete. Men använder PHP andra projekt

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-09-24 19:51

Just .asp gör mig lite nyfiken också. Snackar vi gammal klassisk asp här? (Alltså inte ASP.NET => .aspx)

1
Bevaka tråden