Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone Apple Stereo Headset EJ 3G

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en iPhone 2G (allstå ej 3G versionen) och jag vill ha tag på Apples "orginal-lurar" till telefonen, Apple Stereo Headset, Apple Store (U.S.) - Apple Stereo Headset

På Apple Store i USA, där jag i min enfald trodde att jag skulle hitta lurarna, finns bara de som passar till 3G telefonen, se länk ovan.

Jag har fått för mig att lurarna till 3G telefonen inte passar i 2G telefonen. De sitter mer nedsänkta i 2G telefonen.

Vet någon var jag kan få tag på ett par Apple Stereo Headset till 2G versionen???

  • Medlem
  • Bollebygd
  • 2008-09-12 09:18

Om du hade läst 5 trådar ner skapade jag en likadan tråd..

Men du kan enligt folket här köra med 3g's hörsnäckor till din 2g.

Sorry, tyckte jag tittade ordentligt, men TACK!!!

det är samma lurar och för övrigt så tycker jag den nedsänkta kontakten i G1 är betydligt bättre!

Ursprungligen av Lone_fox:

det är samma lurar och för övrigt så tycker jag den nedsänkta kontakten i G1 är betydligt bättre!

Jag tycker nästan det är synd att den inte är nedsänk ÄNNU MER, det hade varit optimalt. Då hade "knäck-risken" minskat

Jag tycket att det är grymt dåligt kvalité på deras Headset då min lilla headset kontrollen gick sönder efter några veckor. Nu kan jag endast använda lurar till musik

1
Bevaka tråden