Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BlueLounge Sanctuary - prisbelönt laddarlåda

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tyckte BlueLounge Sanctuary var rätt smart. En designad låda där man tömmer fickorna när man kommer hem - med laddare för alla elektroniska prylar man använder på ett ställe.

Den var lite dyr: $129.95 (eller cirka 750kr) och verkar inte säljas i Sverige ännu.

Kolla in mer här:
Bluelounge - The Sanctuary

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-08-10 09:40

Jag vill nog koppla mina prylar (iPhone tex) till datorn direkt då jag kommer hem, så att den laddas, uppdateras, backup osv där.

Försökte komma på om jag behövde denna låda och den kan vara bra som extra hos föräldrarna eller liknande tex.

Alla BlueLounge produkter säljs och marknadsförs av Vendora Distribution i Sverige, Vendora - Exklusiv distributör av BlueLounge produkter i Sverige

  • Medlem
  • Harestad
  • 2008-09-02 22:35

Jag köpte deras "Cablebox" förra veckan, från deras webshop. Varan kom redan efter några dagar, så jag vågar allt rekommendera affären till den som funderar att handla!

Bluelounge - CableBox

  • Medlem
  • Varberg
  • 2008-09-07 12:21

Säger som MatsOlov, jag vill oftast ha prylarna runt datorn ändå. Däremot såg den där CableBox riktigt schyst ut. Någon som testat att beställt ifrån Vendora än?

  • Medlem
  • Ronneby
  • 2008-09-07 19:38

Beställde ifrån Vendora i tisdags och allt funkaderade helt perfekt!
Fick det i fredags, rikigt nice.
Nu har jag tre svarta cablebox....

  • Medlem
  • Ronneby
  • 2008-10-08 22:00

Funderade länge och väl Sanctuary men tyckte det var lite saftigt pris på den men efter alla mina räkningar var avklarade så kom den lilla prylgalning fram och i ett litet svagt ögonblick gick det av bara farten och vips så skickades en beställning.
Men shit var cool den väl var när jag fick den =P
Har tom köpt en liten hylla som sitter i hallen så att alla mina polare kan dregla över min lilla sanctuary ;P

Beställde den återigen av Vendora på shop.vendora.se och allt fungerade helt perfekt, rekordsnabb leverans, önskar att alla leverantörer var lika snabba som dom.

Slapp ju tom att gå och få abstinens innan min lilla coola sanctuary hittade sin rätta plats hemma hos mig

1
Bevaka tråden