Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa silikon/gummiskydd?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-08-27 23:11

Yes!
Då ska vi se; vilket är det bästa silikon/gummiskyddet för iPhone 3G? Jag är ute efter något i stil med dessa:

Sport Grip? for iPhone 3G
Protective Cover for iPhone 3G : Incase Product
Belkin : Silicone Sleeve

Finns det andra?

Jag står och väger mellan att ha best skins ever + ett gummiskydd eller bse + ipodsocka och lita på att jag inte tappar telefonen i backen...

ingen av dom som du visa var fina, ta en titt på den som jag köpte du kanske gillar den ?

scrolla ner och välj den svarta som är längst till höger och den andra svarta bilden som är nummer 5

Silicone for iPhone 3G(Mono) [ AP05-001BLK ]

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-09-02 17:37

Den såg rätt okej ut, men jag tycker det känns lite B med utskärning för appleloggan. Plus att den lär ju ta in mer smuts där också gissar jag. Jag lutar nog mer åt incase eller belkin men har hört en del dåligt om InCase, att den skulle töja sig och så. Vad säger ni som prövat?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-02 23:45
  • Medlem
  • 2009-11-06 14:53

Gummiplopp till laddningsuttaget?

Får blåsa en del i bottten på iPhone för att få ut ludd/damm från fickor osv. Jag har inget skydd/case till min telefon. Sony Ericsson hade ett tag gummiploppar till sina uttag så att smuts inte skulle leta sig in i hålen.

Finns detta till iPhone? Har letat, men finner ingenting.

/Fexe

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-11-06 23:13
Ursprungligen av Fexe:

Får blåsa en del i bottten på iPhone för att få ut ludd/damm från fickor osv. Jag har inget skydd/case till min telefon. Sony Ericsson hade ett tag gummiploppar till sina uttag så att smuts inte skulle leta sig in i hålen.

Finns detta till iPhone? Har letat, men finner ingenting.

/Fexe

Japp det finns, iphonebutiken eller något. Finns i någon annan tråd här...

Ursprungligen av Fexe:

Får blåsa en del i bottten på iPhone för att få ut ludd/damm från fickor osv. Jag har inget skydd/case till min telefon. Sony Ericsson hade ett tag gummiploppar till sina uttag så att smuts inte skulle leta sig in i hålen.

Finns detta till iPhone? Har letat, men finner ingenting.

/Fexe

Om du inte redan hittat så medföljer sådana skydd alla SwitchEasy-fodral (iaf de till iPhone): SwitchEasy - iPhonebutiken.se

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-07 00:07

Jag gillar produkterna från Speck Speciellt denna CandyShell som jag ska köpa till min Iphone, annars så är SwitchEasy Rebel ganska bra dom kommer i olika färger och med gummiploppar till uttagen.
Dom kan man köpa på Webbhallern.

  • Medlem
  • Värnamo
  • 2009-11-18 14:43

Detta ger ett bra skydd
Silikonskal, Blå

dojdoj, det där råkar inte vara en kina-kopia på iSkin Solo FX - silikonfodral till iPhone - iPhonebutiken.se ?

  • Medlem
  • Värnamo
  • 2009-11-18 15:10

Kopia nej, Mycket lika Ja
Dom skiljer sig en del, bland annat 200 kr

Är JÄTTENÖJD med mitt Switch Easy, använder dock inte "pluggen", men "screen-skyddet" som medföljer är superbra. Köpte mitt på Macoteket, dom monterade även displayfilmen åt mig.

1
Bevaka tråden