Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag sitter nu med en macbook, o börjar bli sugen på en mac mini. Just nu är det enda spelet jag spelar Counter strike 1.6 genom cross over. Skulle en mac mini klara av det med? min macbook har funkat prima ända fram tills nu när den börjar bli seg i "reakionerna"

Mac mini är inte bättre än macbooken när det gäller spel så det är ytterst tveksamt.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-08-27 21:07
Ursprungligen av broder_olle:

jag sitter nu med en macbook, o börjar bli sugen på en mac mini. Just nu är det enda spelet jag spelar Counter strike 1.6 genom cross over. Skulle en mac mini klara av det med? min macbook har funkat prima ända fram tills nu när den börjar bli seg i "reakionerna"

Apple.se har all fakta om bl.a. grafikkorten i sina Macar, där kan du se vilken maskin du behöver för att klara dina spel.

Bröt ut ovanstående 3 inlägg till en egen tråd. Släng inte in nya frågor i en gammal tråd som handlar om något helt annat!

/Mod

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-08-29 13:37

Mac Mini har det gamla Intel GMA 950 (64Mb delat minne) medans MacBook har det nyare Intel GMA X3100 (144Mb delat minne).

1
Bevaka tråden