Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aktivera förfallen .Mac adress

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-26 23:53

Halloj.
Har stött på lite partull och hoppas att någon kan hjälpa till här, i trogen god 99 anda.
Saken är att vi på vår firma reggade en trial .mac adress i våras men tyckte att den var för seg för att använda så vi lät den rinna ut i sanden. Men nu när mobile.me styrt upp mycket av de vi saknade plus att vi har lite planer på att köpa iPhones så tänkte vi att vi kör på mobile me. Det jag skulle kolla är hur man köper en .me (.mac) adress som har förfallit, enda alternativet jag hittar hos Apple är trial, men den har ju redan gått ut så vi kan självklart inte använda den igen och jag hittar inget sätt att köpa mobile me än via trial.

Så min fråga är hur man får igång en förfallen .mac adress,, den var i vårt företagsnamn så det vore trist om man var tvungen att välja en ny.

MVH
/ Fred

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-27 01:10

Svarar på mitt egna inlägg,, verkar som någon lyckas plocka vår adress över sommaren,,, då den låg förfallen... Så för att använda ett klassikt Apple uttryck, så säger jag som Ellen Feiss...

A Bummer...

1
Bevaka tråden