Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

*OBS!* Nytt ställe idag, 5: Mars!!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-05 11:50

Klara har stängt för renovering.

Vi ses istället på " BLISS "/ Magasinsgatan. Ett stenkast ifrån "Klara"

Mer info: Bliss hemsida

Jag ogillar er ovana att lägga träffarna på samma dag som Nefertiti har BRA spelningar. Räkna sålunda inte med mig denna gången heller :/

Men ha det goddamn kul!

Har nu 12:30 gått igenom alla som skrivit på 99mac/Göteborg och sänt ett mezz med länken till denna flash, hoppas dom läser sin post... tror jag hittade ca: 30-40 adresser, några hade inte ikon för att kunna mezza dom - tyvärr.

Hur gör vi för de som inte läste mailen - en lapp på Klaras dörr ??? Jonaz ???

Olle

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-05 12:35
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: hedelina:
Jag ogillar er ovana att lägga träffarna på samma dag som Nefertiti har BRA spelningar. Räkna sålunda inte med mig denna gången heller :/

Men ha det goddamn kul!

Går du till Nef kl 19.00? iofs är personalen djäkligt trevlig, men är det inte ballare att gå dit när det "drar igång"? Du hinner lätt med en bärs eller drink med oss innan...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-05 12:36
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: [email protected]:
Hur gör vi för de som inte läste mailen - en lapp på Klaras dörr ??? Jonaz ???
Olle [/QB]

Pappa Pilo fixar, already taken care of

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Jonaz:
Pappa Pilo fixar, already taken care of

Oop... och jag som blixtmedelade kanske 40 personer som nu fanns inne fast så kan det gå

Olle

  • Oregistrerad
  • 2003-03-05 12:59
Citat:

citera:Oop... och jag som blixtmedelade kanske 40 personer som nu fanns inne fast så kan det gå

Olle

Tackar vi för för annars hade jag vetat noll

mvh /Pär

Ledsen att säga det boys och damer men jag och sambon kan inte dyka upp denna gång.
Fullbokat
Men jag hoppas att vi är välkomna till nästa gång.

Ha det gör-bra (eller hur ni nu säger det därnere)!!

Mvh,
/G

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: hedelina:
Jag ogillar er ovana att lägga träffarna på samma dag som Nefertiti har BRA spelningar. Räkna sålunda inte med mig denna gången heller :/

Äsch, du vill inte visa dig utan skägg. Säg som det är.

[ 05. mars 2003, 13:12: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

Got the message...

Fast jag måste jobba över idag. Håller på med Volvos årsredovisning som skall tryckas i morgon. Hinner kanske att slinka förbi senare om någon är kvar då...

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Kenneth Pilo:
]Äsch, du vill inte visa dig utan skägg. Säg som det är.

Skägget följer varje steg jag tar. Vad tror du om mig? ^_^
Nä, jag ska inte till Nef vid sju men Ursula-uppladdningen börjar tidigt med flickvän, "Supa Sista" och hembakad veganpizza.

Nästa träff kanske kan vara på en annan veckodag än onsdag?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-03-05 15:41
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: hedelina:

Nä, jag ska inte till Nef vid sju men Ursula-uppladdningen börjar tidigt med flickvän, "Supa Sista" och hembakad veganpizza.

Nästa träff kanske kan vara på en annan veckodag än onsdag? [/QB]

Tja, titta in med flickvän på vägen... Skölj ner veganpizzan med något läskande... Propagera för annandag än onsdag IRL...

Pata Pata (Nef) öppnar 21.00 och jag antar att det är som vanligt att bandet kliver på vid pass 22.00-22.30 antagligen det senare ...

Så det går att kombinera. Nef ligger ju väldigt nära Bliss ...

Jag skall till Nef. Slutar jobbet vid 21.00 men försöker titta förbi Bliss innan.

Vi ses!

Stefan

1
Bevaka tråden