Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tryckeri i Göteborg

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag letar efter ett billigt, bra och bussigt tryckeri Göteborgstrakten för en månatlig utgåva. Upplaga på 3 000 ex och färgtryck.

Några rekommendationer?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-30 11:04

Med risk för otillbörlig reklam:
Alfredssons Offset i Bollebygd. Kör med senaste teknik och är både billiga och tillräckligt bra. Kolla pris med Ulf Dreijer. Leveranser till och från Göteborg ett par gånger om dagen.

Jag har sett företaget växa upp från litet källartryckeri till ett stort modernt tryckeri med prepress, CTP (först i Sverige i drift), webb-utveckling och lokal ISP.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Schuckert:
Med risk för otillbörlig reklam:
Alfredssons Offset i Bollebygd. Kör med senaste teknik och är både billiga och tillräckligt bra. Kolla pris med Ulf Dreijer. Leveranser till och från Göteborg ett par gånger om dagen.

Jag har sett företaget växa upp från litet källartryckeri till ett stort modernt tryckeri med prepress, CTP (först i Sverige i drift), webb-utveckling och lokal ISP.

Bollebygd alltså? För en så liten ort dyker den upp oroväckande ofta i mitt liv. Ask no questions...

Jag har antecknat och ska kolla upp dem. Tack för tipset!

Förresten, jag antar att ISP i det här sammanhanget INTE står för Invisbl Skratch Piklz?

Teknologtryck på Chalmers kanske ...

http://www.etek.chalmers.se/etsekt/TT/

//Mikael

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: misve:
Teknologtryck på Chalmers kanske ...

http://www.etek.chalmers.se/etsekt/TT/

//Mikael

Det kanske vore passande eftersom det är en kårtidning som ska tryckas... Får kolla upp dem också.

  • Medlem
  • Mark
  • 2003-01-02 22:56

Hej!
Responstryck i Borås är lätta att ha att göra med. Gör snabba tryck och gav bra pris till Medieprogrammets arbeten.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-03 00:02

Proline på Långedragsvägen 48 är bra och bussiga, vet inte om de är billigast. Samma hus som Macsupport! Så man kan förena nytta med nöje, fast numera behöver man inte gå dit när man ftp:ar över jobben.
Kontakta Olle Orstadius <[email protected]> och hälsa från mig så får du säkert ett bra pris och ett bra bemötande.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jan-Anders Lindqvist:
Proline på Långedragsvägen 48 är bra och bussiga, vet inte om de är billigast. Samma hus som Macsupport! Så man kan förena nytta med nöje, fast numera behöver man inte gå dit när man ftp:ar över jobben.
Kontakta Olle Orstadius <[email protected]> och hälsa från mig så får du säkert ett bra pris och ett bra bemötande.

Ah, schysst! Jag ska ta en vända och gå på offertjakt, så får vi se var vi landar. Tack för hjälpen alla!

1
Bevaka tråden