Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Radannonser - Musikprylar Bytes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-25 20:20

Musikprylar Bytes

Varför finns det ingen rubrik för detta? Verkar ju uppenbarligen vara en önskvärd funktion men aningen opraktiskt att ha det som en lös tråd bara. Eller?

  • Medlem
  • 2008-08-25 21:11

Hur ofta är det man tänker sig att enbart byta något? Dvs inte sälja för pengar, eller för den delen köpa något för pengar?

"Nej, du får inte köpa min Romarg MB-7012 för en hink pengar, jag vill bara byta den mot en Yakond CV-3030".

Det är en ärlig fråga. Håller med om att det är lite opraktiskt med en lös tråd, men den som orkar engagera sig lite mer postar oftast i köpes eller säljes-delen också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-25 21:15
Ursprungligen av jgb:

Håller med om att det är lite opraktiskt med en lös tråd, men den som orkar engagera sig lite mer postar oftast i köpes eller säljes-delen också.

Jag håller med.

Och det skrivs ju säljes/bytes i en hel del trådnamn?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-25 21:29

Visst, jag håller med om att man kanske inte alltid vet hundra om man bara vill ha en säck med stålars eller en annan pryl. Tänker mer att det kanske blir onödigt mycket dubbelpostande under både "köpes" OCH "säljes" plus att det faktiskt vore mer praktiskt/överskådligare, alternativt att det kunde vara som det är på 99.se/mac/ med "Köpes/Bytes" MEN å andra sidan kunde det lika väl kunna vara "Säljes/Bytes".

Kanske är en bra kandidat till dagens i-landsproblem.

1
Bevaka tråden