Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur för jag över ALLT från min iPod till iTunes?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
jag har precis omformaterat min dator, och kopierat allt med Yamipod från Ipoden, för att sedan stoppa in allt på ett nytt itunes, men Yamipod kopierar inte allt?
Den har hoppat över alla Tv-Program jag hade på ipoden, finns det något annat sätt att få ut de sista tvprogramen jag har på ipoden till datorn?

Tack på förhand.

  • Medlem
  • Klippan
  • 2008-08-24 23:10

Jag har använt Senuti tidigare och har funkat fint för mig men jag vet ej ifall den klarar av att synca tv-program men kanske är värt att testa.

Alt två är att om du går in på enheten och antingen har aktiverat så du kan se dolda filer eller söker efter dolda filer, och därifrån hämtar programmen manuellt.
Det här sista har jag gjort själv några gånger bara för att prova men jag kan tyvärr inte hänvisa vad du ska söka efter imed min ipod inte är hos mig längre. men hoppas att någon annan kan hjälpa till och fylla i luckorna. men enklast är om du ser de dolda filerna dock kommer de inte ha rätt filnamn utan kodade om jag mins rätt.

Ledsen det blev så rörigt hoppas du får ut något av det.

1
Bevaka tråden