Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ION Block Rocker iPA03 + iPhone

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
Gick och köpte mig en ION Block Rocker iPA03 från Coolstuff.se, om man kollar på deras hemsida ser man en kundinskickad bild samt film. På bilden där är det väl en iPhone han använder?

Märkliga är att när jag sätter i den står det på iPhonen "Detta tillbehör är inte gjort för iPhone". Kommer dvs ingen musik från min ION Block Rocker iPA03 än jag spelar upp ljud.

Någon som vet hur man skall bära sig åt? Googlat lite men finner inget vettigt. Tänkte höra med er innan jag kontaktar Coolstuff efter helgen.

ION Block Rocker iPA03 - Kvarterets coolaste portabla musikmaskin!

Mvh.

Testat med en iPod Nano samt micen man får till, inget liv i den! Får ringa ett samtal imorgon! Tack för alla svar iaf!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-08-20 20:43

hur har det gått?
är nämligen sugen på en sån jag med och undrar hur det funkar med en iphone 3G?

Jodå, jag fick en ny IOM Block Rocker och den fungerar kanon. Riktigt imponerad av batteritiden samt ljudet!

Fungerar fint med iPhone 2G iaf, och ser ingen anledning till att den inte skulle fungera med 3G-versionen.

Mvh

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-08-20 21:13

hur funkar den att släpa runt på då?
Hur länge klarar den sig med en ipod och säg 2/3 ljudstyrka?
iaf 10h?

Jo den väger ju lite, men inte mer än 3 flak öl Spelade från 18-03 på olika volymer på midsommar o tror inte ens den var nere på 1/3 batteriindikatorn. Alltså hälften av krämen kvar!

1
Bevaka tråden