Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

15 bilder du inte kommer tro är äkta

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här var en kul samling med bilder som är mer eller mindre bizarra!

Vad sägs om huset ovan?
Inversion - House Tunnel Art

Här hittar du hela listan:
15 Images You Won't Believe Aren't Photoshopped | Cracked.com

Trevligt:p

Jag kommer garanterat aldrig att flyga dit där videosnutten med planet landar - inget för den flygrädde... att man som pilot inte arbetsvägrar är för mig en gåta:

Ursprungligen av Olle@mac:

Jag kommer garanterat aldrig att flyga dit där videosnutten med planet landar - inget för den flygrädde... att man som pilot inte arbetsvägrar är för mig en gåta:

S:t Maarten ser väl inte så farligt ut? Banan är ju rätt lång trots allt - den tar ju 747:or utan problem.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-20 15:50
Ursprungligen av Olle@mac:

Jag kommer garanterat aldrig att flyga dit där videosnutten med planet landar - inget för den flygrädde... att man som pilot inte arbetsvägrar är för mig en gåta:

Vad är det för fel på den? Inflygningen är precis likadan (om inte lättare eftersom piloten har ett helt hav att leka) som på vilken annan flygplats som helst i världen. Dessutom är det säkrare att krascha i havet än på land vid låga hastigheter.

Ska se om jag lyckas hitta bilder på den startbanan i Sydamerika som 100 m efter att banan slutar störtar 300 m rakt ner

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-20 18:59
Ursprungligen av shandar:

Ska se om jag lyckas hitta bilder på den startbanan i Sydamerika som 100 m efter att banan slutar störtar 300 m rakt ner

Inte nr 5 här då? Tips, sök på fygplatserna på youtube ska ni få se nått.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-08-20 10:08

Den där grävmaskinen har man ju sett på Discovery. Men roligast är väl ändå att dom där fyrtornsgodisarna har kommit genom till produktion

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-08-20 17:14

Det fanns en ännu häftigare sidan länkad på den där sidan.

3D Shark Illusion (Street Art) - Mighty Optical Illusions

Man får nästa svindel av en del av de där teckningarna.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-10-14 22:22

Jag har en bild

Björnström den yngre med en PC. HÄDARE.... 8-)

Några graffitibilder.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-10-17 13:34
Ursprungligen av KaRo:

Några graffitibilder.

Oooh... Banksy

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-15 10:40
Ursprungligen av nllub:

Björnström den yngre med en PC. HÄDARE.... 8-)

Nej den bilden kan inte vara äkta. Ett ovanligt illasinnat exempel på bildmanipulering!

I själva verket härrör orginalbilden från en behjärtansvärd praktikperiod i Vatikanen:

Ursprungligen av IngoX:

Nej den bilden kan inte vara äkta. Ett ovanligt illasinnat exempel på bildmanipulering!

I själva verket härrör orginalbilden från en behjärtansvärd praktikperiod i Vatikanen:

hahaha!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-10-15 11:03

Hahahahahahahahaha Episkt!

1
Bevaka tråden