Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T68 och bluetooth

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 21:23

Jag har just köpt mig en bluetooth-adapter till min T68i. Allt verkar fungera super utom en grej jag undrar över. När man väljer "bläddra enhet" så kommer meddelandet " Enheterna har inte de nödvändiga tjänsterna". Ska det vara så? Kan man inte ladda ner bilderna i telefonen till datorn till exempel? Någon som vet hur många pixlar det är på skärmen förresten, så man inte gör för tunga bilder?

Tack på förhand!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-10 21:34

Om jag inte mätt fel så är det 101x80 pixlar.

Skicka bilderna från telefonen spelonöjjen>minabilder>bild>skicka

Jag får också samma felmedellande som du.

  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 21:40

Ok tack, men när jag går in där så är just bluetooth-texten skuggad. Inte IR, MMS eller e-post. ENdast bluetooth är skuggad och går inte att välja. Typiskt. Vad kan det bero på tro?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 22:20

Upptäckte varför texten var skuggad. Blåtanden var upptagen för att adressboken var igång. Skall det inte gå då?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 22:31
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Jen$:
Upptäckte varför texten var skuggad. Blåtanden var upptagen för att adressboken var igång. Skall det inte gå då?

Om du klickar i Bluetooth-knappen i Adressboken skapar du en interaktiv länk mellan den och telefonen. Du ser de dubbelriktade pilarna på telefonen i detta läget. Det kan vara därför det inte går. Telefonen är upptagen med viktigare saker helt enkelt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-10 22:31

Det var en nyhet för mig också. Dom skulle ha byggt in Airport istället!

1
Bevaka tråden