Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Palm frågor (rätt forum..?)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

1. Finns det någon wap, icq (typ), chat eller annat godis från 99mac? Så man kan ha å gotta sig med när man ligger på vägarna....

2. Finns det nåt fix som gör att man kan synka mail man har i Palmen (fast Treo) med Mail (v 1.2.3)?

(Har uppgraderat till iSync 1.0. Kör Treo 180g med GPRS)

/Bosse

Själv har jag nyss köpt en Sony Clié och börjat använda.

Det är finns väl inte tonvis med småprogram men tillräckligt enligt mig (eftersom det väl tänkt att det skall vara en dator i miniformat till för det viktigaste som adesser, telefonnummer, memos etc.

Vad jag brukar göra är att kolla in Palmsektionen på www.versiontracker.

Sen har du ju ett forum här på 99mac för handdatorer där du kan browsa på frågor och svar eller ställa frågor själv.

Dina frågor hör inte hemma i "Allmänt" utan
gå till Hårdvarulistan på forumet under underforumet "mobiltelefoner och handdatorer"

/G

[ 06 Januari 2003, 19:04: Meddelandet ändrat av: Gambit ]

Hej G,

Nja, du missförstod mig nog lite. Att hitta program är det lilla problemet. Jag har både wap, Blazer, mail och ICQ istallerat på PDA´n.
Det jag undrade var om 99mac hade nån wap-sida, mobilt chat eller liknande.

Ska försöka skriva i rätt forum hädanefter... (newbe...)

/Bosse

[ 06 Januari 2003, 19:06: Meddelandet ändrat av: Dr. Feelgood ]

99mac har visserligen en allmän chatt som används med programmet iChat (medlemmar emellan) som finns i Jaggan.
Hur mycket och när vet jag dock inte.

Däremot har du som ovan nämnt underforumet här på 99mac som heter "mobiltelefoner och handdatorer".

/G

[ 06 Januari 2003, 19:08: Meddelandet ändrat av: Gambit ]

  • Medlem
  • 2003-01-06 19:15
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Dr. Feelgood:
2. Finns det nåt fix som gör att man kan synka mail man har i Palmen (fast Treo) med Mail (v 1.2.3)?

Det är jag också intesserad av, fast hos mig gäller det att synka med Outlook i 9.2.2.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2003-01-06 19:22
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: apu:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Dr. Feelgood:
2. Finns det nåt fix som gör att man kan synka mail man har i Palmen (fast Treo) med Mail (v 1.2.3)?

Det är jag också intesserad av, fast hos mig gäller det att synka med Outlook i 9.2.2.

Jag har för mig att jag har sett nått sånt program svischa förbi när jag har varit inne på www.versiontracker.com , men det var för OS X och skulle tydligen fungera väldigt bra sa dom som hade provat...

Kolla in Mac Conduit hos ActualSoft

/Bosse

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: apu:
Det är jag också intesserad av, fast hos mig gäller det att synka med Outlook i 9.2.2.

  • Medlem
  • 2003-01-06 19:56

Utmärkt! Tack.

Uppmärksamma vilket forum ni startar trådar i, detta hör hemma i "Mobiltelefoner & handdatorer"-forumet. Flyttar.

1
Bevaka tråden