Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft blue-screen-of-death på OS invigningen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ni sett den här?

Olympic Fail: Blue Screen of Death Strikes Bird's Nest During Opening Ceremonies Torch Lighting

LOL undrar vem som blev avrättad för den missen...

Pinsamt ;). Men jag ser faktiskt inte BSOD i den nedersta bilden, kan någon peka ut den?

Förresten, hur svårt skulle det vara att photoshoppa något sånt här?

u fail...

Fotot måste ju vara grymt uppförstorat i vart fall, på nedre..

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-08-12 16:08

Enligt en artikel i dagens DN framgår det att vissa av raketerna var fejkade (datoranimerade) ...

Ursprungligen av frazze:

Enligt en artikel i dagens DN framgår det att vissa av raketerna var fejkade (datoranimerade) ...

Kan tänka mig att "fotstegen" var fejkade - påminde om något jag sett i annat sammanhang

Tydligen erkänner man nu också att den lilla tjejen som sjöng på invigningen i själva verket mimade till en "för ful" tjej som sjöng i kulisserna. De ansåg det tydligen som bäst för nationen att få vissa delar av invigningen att se bättre ut än de var - mao baseras hela eller delar av upplevelsen av invigningen på en bluff.

svt.se - OS Peking

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Tydligen erkänner man nu också att den lilla tjejen som sjöng på invigningen i själva verket mimade till en "för ful" tjej som sjöng i kulisserna. De ansåg det tydligen som bäst för nationen att få vissa delar av invigningen att se bättre ut än de var - mao baseras hela eller delar av upplevelsen av invigningen på en bluff.

svt.se - OS Peking

Har även hört att tjejen vi såg mima hade ont i halsen (hes osv) så därför fick hon mima, och en annan tjej ta sången. Har tyvärr ingen källa.

1
Bevaka tråden