Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T600 - Erfarenheter ?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det börjar bli dags för en ny mobil. T600 ligger bra till tror jag men jag skulle gärna höra lite kommentarer om denna lur från de som testat den eller har en.

Även tips om andra är välkommet. Den ska vara liten, bra menyer, bra ljud. Visst vore väl färgskärm och annat kul, men tror inte jag har någon egentlig nytta av sådant.

Även pris är ju såklart en begränsande faktor. T600 ligger i lagom klass.

Detta ä rju ett ämne som passar Hasse A alldeles utmärkt. Sätt igång Hasse, visa dina kunskaper i området!

  • Oregistrerad
  • 2002-12-16 22:26

Har en T600 och trivs väldigt bra med den. Enda jag saknar skulle vara en ir-port eller bluetooth. För att vara så liten som den är är den väldigt lätthanterad eftersom knapparna är upphöjda en del.. Knapparna her ett lågt mekaniskt klickljud och är lite trögare än andra telefoner tycker jag.
Menyerna är mycket snabba och reagerar bättre än andra ericsson mobiler. Lite dåligt att man måste lägga upp en kontakt för varje telefonnummer en person har istället för flera nummer på en person.
Batteritiden är bra och telefonen klarar sig ungefär en vecka mellan ladningarna och då pratar jag kanske 5-10 min om dagen och skickar 3-6 sms och spelar en del triango

Jag är mycket nöjd med telefonens litenhet och resonerade också som så att jag kunde vara utan färgskärm till fördel för måttet....
Hoppas att det kommer en färgskärmsuppföljare under året med större skärm. Utrumme finns ju i allafall då en del av skärmyta är täckt.

/Johan

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2002-12-17 00:02
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:
Detta ä rju ett ämne som passar Hasse A alldeles utmärkt. Sätt igång Hasse, visa dina kunskaper i området!

Hinner inte, är ju upptagen av att sälja T600:or hela dagarna...

Men det är en klart godkänd lur. Undrar om inte T600-ägarna hör till de som är mest nöjda med sina lurar.

Hasse

[ 17 December 2002, 00:02: Meddelandet ändrat av: Hasse A ]

Tackar för de kommentarerna. Verkar alltså vara en schysst telefon. Ska försöka hinna ner till butiken och prova den lite mer själv. Men att trängas i affären sista helgen före jul är inget jag längtar efter. En ny telefon är däremot något att längta efter.

Min Nokia 8210 som har varit så jäkla bra i 1 år och 4 månader har börjat glappa. Helt plötsligt tappar den kontakten med nätet. Det hoppar från full mottagning direkt ner på noll för att bara sekunder senare vara tillbaka på fullt. Väldigt irriterande eftersom det händer ca 70% av gångerna man ska prata i luren.

Ingen händig som vill köpa den och försöka fixa ??

1
Bevaka tråden