Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Panasonic GD87 vs. Sony Ericsson T68i

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-10 20:07

Lider av kraftig beslutsångest...

Har en Nokia 7650 som jag är ganska less på...

Har kikat både på nya Panasonic GD87 och "gamla" SE T68i.
Ngn som har erfarenheter och synpunkter?
Det som onekligen talar för T68i är ju Bluetooth, som Panasonic tyvärr saknar...
Vore ju nice att kunna synka med TiBooken.
Funkar det bekymmerslöst med synkningen?

Rådvill som aldrig förr...

Vill du ha en ny telefon idag så är det bara T68i som gäller (av dessa två alltså) eftersom GD87 inte kommer detta år. Om man inte vill köpa Vodaphone Live-paketet, men då binder man telefonen på livstid till just Vodaphone.

Annars är telefonerna rätt olika och svåra att jämföra rakt av. GD87 ligger ju betydligt längre fram i utvecklingen än den gamla, om än prisade, T68i. Men sen har vi det här med Bluetooth som helt klart talar för T68i, speciellt för oss macare. Dock har jag ingen erfarenhet av just den biten.

Jag kan rekommendera dig att titta in hos Mobil och läsa deras test av GD87, dom gillar den skarpt.

GD87 är väl kameramobilen, säljs för 1995:- med 24mån Easy Fritid på vodafone stores..

Den har ju tillskillnad mot t68i inte bluetooth.

Dock är den ju betydligt snabbare i menyerna än t68i (jag har en sådan själv så jag vet) samt att kameran är inbyggd vilket den ju inte är i t68i:n.

Däremot är den ganska stor, speciellt i utfällt läge. Lite för stor för min smak. Däremot är det ju framtiden i form av flipmodell...

Behöver du inte bluetooth el lite andra smaskiga grejjer så visst varför inte.
Speciellt om du inte orkar vänta på menyer o saker ..

[ 10 December 2002, 20:59: Meddelandet ändrat av: Jürgen B ]

Ingen BT...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-10 21:09

Njaee, för min del så finns den redan på marknaden då jag är en trogen och hängiven vodafone-kund.
Dvs det gör inget att den är bunden till vodafone alltså...

Men visst skulle man vilja ha Bluetooth i Panasonicen...

Angående T68i så har jag fått intrycket av att den har blivit snabbare i menyer osv med div mjukvaru-uppgraderingar...?
Hade den första versionen av T68 (guldfärgade) och den var ju ngt grymt seg och buggig...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jürgen B:
Den har ju tillskillnad mot t68i inte bluetooth.

Det skrev mmi redan i första inlägget.

1
Bevaka tråden