Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på nya palm läckta.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Åååh! Kan man byta in sin Palm IIIe mot den? Snygg! Snart är PDA ett alternativ till portföljdator.

  • Oregistrerad
  • 2002-09-22 13:13

Tufft namn... "Tungsten"...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-22 13:16

Kan inte se (kanske jag är blind) att det finns en integrerad telefon i PDA´n - just det som man verkligen är intresserad av och vill ha (omvänt just för mobiler - med inbyggd PDA!)...

Jag vill inte ha två (eller fler) manicker och mojjänger i fickan...utan allt i ett! Undertecknad har inte använt sin Palm V på över ett år nu...

Och Ericsson P800 och Nokia 7650 är ett ordentligt steg i rätt riktning...men de är fortfarande kompromisser och saknar en hel del funktionalitet som PDA´er har.

Suck!

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-23 19:12
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas ´´Clavius´´:
Kan inte se (kanske jag är blind) att det finns en integrerad telefon i PDA´n - just det som man verkligen är intresserad av och vill ha (omvänt just för mobiler - med inbyggd PDA!)...

Jag vill inte ha två (eller fler) manicker och mojjänger i fickan...utan allt i ett! Undertecknad har inte använt sin Palm V på över ett år nu...

Och Ericsson P800 och Nokia 7650 är ett ordentligt steg i rätt riktning...men de är fortfarande kompromisser och saknar en hel del funktionalitet som PDA´er har.

Suck!

Det kommer en "PalmMobil" också från Palm, byggd på samma chassi som Tungstenen som jag länkar till. Släpps också i mitten av Oktober.

Varför inte Handspring Treo?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-09-24 22:47

Tung-sten?
Jag köpte en Motorola A008. Helt schysst, med mycket PDA och GPRS. Tyvärr ingen Blåtand men man kan tydligen inte få allt.
Den är ganska lätt och ett under att använda jämfört med min gamla R380 och Palm 3 eller vad det var. Uff.

  • Medlem
  • 2002-09-25 16:41

Bra idé med utdragbar skrivyta. Det är ju inte alltid man behöver mata in information.

1
Bevaka tråden