Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kliar i fingrarna, vad skall jag köpa?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min 3310 börjar kännas gammal nu och jag har just märkt att jag har en del pengar som bara ligger och skräpar på banken (vilket slöseri). Jag funderar på att köpa en ganska billig telefon, har funderat mest på T300 eller T600, båda verkar gå att hitta för runt 2500 kr. Så vilken är att föredra? Jag tänker mest på intrycket man får av telefonen, om den känns plastig, och skärmen är bra (T600 har en stor ful "sorgkant" av någon anledning) om knapparna håller etc.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: zodijackyl:
Min 3310 börjar kännas gammal nu och jag har just märkt att jag har en del pengar som bara ligger och skräpar på banken (vilket slöseri). Jag funderar på att köpa en ganska billig telefon, har funderat mest på T300 eller T600, båda verkar gå att hitta för runt 2500 kr. Så vilken är att föredra? Jag tänker mest på intrycket man får av telefonen, om den känns plastig, och skärmen är bra (T600 har en stor ful "sorgkant" av någon anledning) om knapparna håller etc.

T300 för funktion och T600 för basics och formfaktor .. liten

Vad du prioriterar vet jag ju inte . jag hade valt T300

zodijackyl: vad ska du ha för 3310? Min 5110 börjar spinna på sista versen hehe...

T600 är liet skum, skalet är förstort för skärmen (titta på en bild så förstår du) så tycker jag inte att den är så snygg. Skall gå och klämma på en T300 då

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Andersson:
zodijackyl: vad ska du ha för 3310? Min 5110 börjar spinna på sista versen hehe...

Tyvärr är min fader redan spekulant..

  • Oregistrerad
  • 2002-11-26 12:19

Jag stog inför samma val och jag föll för t600. T300 är bara för stor och tung för och enda skillnaden rent teknikmässigt är färgskämen. Ofrar inte smidigheten i t600 för färgskärm.. Men använder man telefonen mycket till spel är det ju kul med att kunna ladda ner nya spel och ha färg m.m. Men är det mest tal och sms är T600 given. Känn på båda i butiken och bestämm vad som känns bäst.

/Johan

Det finns större skillnader än bara färgskärm så fundera lite mer än på färgskärmen, kolla på sonyericsson.com
där står det svart på vit

1
Bevaka tråden