Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny flip-lur från SonyEricsson!?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Av en ren slump upptäckte jag en för mig helt ny telefon i Sony Ericssons officiella-bildarkiv. Vet inte om det är ett misstag från SE´s sida, eller om denna telefon finns/kommer på den Asiatiska marknanden. Mr. Hellström har dock lovat att flera nya telefoner kommer innan jul, så låt oss tro att denna kan vara en av de kommande lurarna.

/M

[ 14 November 2002, 15:19: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

Kan nästan svära på att det är en mobil avseed för den japanska marknaden.

Men jag skulle då inte tacka nej till en fullt utrustad flipmodell.. jag har skrivit om dessa flipnallar förut och är ganska säker på att det är framtidens melodi.

Antingen det eller PDA style..

Du verkar ha rätt Jürgen.
Men det konstiga var att telefonen fanns med i det "Europeiska-bildarkivet", övriga japan-modeller finns inte med där...

Hur som helst, så verkar A1101S vara en ny telefon, men för Japan-marknaden. Rätt trevlig skapelse dock;

Här finns övriga flip-telefoner för den Japanska-marknaden.

/M

Om man får tro killarna på Vodafonebutiken i Malmö är den som sagt avsedd för Asien. Jag frågade dem nämligen om inte SonyEricsson skulle lansera en dylik lur. Visst, svarade de, men inte i Sverige.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-14 16:18

Den ser plastig och billig ut. Den riktar sig antagligen till tonårsmarknaden. Problemet är att japanska tonåringar ofta har rätt gott om kosing...

  • Oregistrerad
  • 2002-11-14 16:44
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mondo65:
...Problemet är att japanska tonåringar ofta har rätt gott om kosing...

Tro mig, SE ser inte just det som ett större problem!

J-t skön lyster i dom där flumbugg lurarna du droppade bild på Martin.

O självklart har jag rätt hehe..

Vad gäller SE o att bilden låg i EU arkivet.. (sitter du o kontrollerar det arkivet dagligen? ) så kan jag tänka mig att en bild hamnat snett el att dom gjort en blunder på en kommande telefon.

SE verkar ju ha j-t svårt med o lansera mobiler i Sverige/EU medan i Japan spottar dom ut mobiler..

Sony är väl dom som ligger bakom dom mobilerna medan Ericsson vill stå bakom dom europeiska kan jag tänka mig. O då ser vi ju hur snabbt dom får ur sig några nya..

Vafan .. ge mig

Dessa telefoner skulle ju sälja som smör om dom kom till Europa tippar jag på.. dum Ericsson..

Ja, det är ju rätt knäppt att de inte lanserar dem här också. Telefonerna är ju redan färdigutvecklade, och även om de kräver mindre modifieringar så tror jag att det skulle löna sig för SE i slutändan.

/M

Kan inte du ringa runt till lämpliga SE offer o intervjua dom för 99macs el din egen räkning o publicera detta? O förhoppningsvis väcka ideer hos dom att kränga japanska prylar även här..

Jag vet att du är minst lika sugen som mig på o ha en sån där lur i din ägo

1
Bevaka tråden