Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur bra är Camino?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ska snart gå över till OS X och har börjat fundera på Webbläsare. Alla snackar om Firefox, jag gillar Opera och snart kommer helt nya latitude. Safari är bra tycker jag, men vill nog ha lite fler funktioner (vart är Safari 4???).

Börjat titta på Camino, hur bra är den egentligen? Funkar de flesta sidor, eller är det bara dumt att använda en Webbläsare som inte fått så mycket uppmärksamhet? Tack för svar...

Camino är riktigt bra!

Eftersom den bygger på samma kod som Firefox funkar så gott som samtliga sidor.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-06 14:55

Opera finns också för Mac. Det är bara att prova dig fram. Jag använder Firefox och Safari.

//Rob

Ursprungligen av Mikamar:

Camino är riktigt bra!

Eftersom den bygger på samma kod som Firefox funkar så gott som samtliga sidor.

Precis vad jag ville höra, älskar Opera (men tar inte sidor som Acrobat.com) dessutom vill jag ha en snygg Webbläsare. Så Camino blir det nog.

  • Medlem
  • 2008-08-06 21:38

Jag gillade Camino tidigare och använde nästan enbart den fram till dess att Safari 3 släpptes. Då märkte jag hur aplångsam den är på vissa sidor (Aftonbladet!!!) så jag gick över till Safari i stället som laddar sidorna mycket snabbare, iaf när de har en massa tung flashgrafik och annat jox som tynger ner. I övrigt är Camino bra!

1
Bevaka tråden