Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral Tungsten T

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-01 17:37

Funderar på att köpa en Tungsten T, och tittar dessutom på fodral/väska till denna.

Jag har tittat på Hard Case Aluminium (P10897U) samt Scuba Sleeve Case (P10894U).

Det jag främst undrar över är om dessa har hål för hörlursuttaget, så man slipper ta upp enheten ur fodralet för att koppla in hörlurar.

Alu caset har hål för hörluren...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-01 17:55

Tack så mycket!
Bara o beställa då

Vad är det för för- och nackdelar om man jämför Palm Tungsten Sleeve Case och Palm Tungsten Hard Case Aluminium?

Någon som vet vart på internet som man kan hitta bilder på dessa fodral? Det enda som jag sett är fodralen stängda. Man vill ju se hur de ser ut öppnade.

Hittade några bilder på Hard Case Aluminium här.

Men än så länge har jag inte hittat några intressanta bilder på Scuba Sleeve Case.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-15 15:46

Min aluminium case ser ej ut som den på bilderna. Det är väl inte Palm´s fodral det på bilderna? Jag ska se om jag kan hitta en digitalkamera och ta bilder på mitt fodral.

Först när jag fick fodralet var jag missnöjd och undrade vad det var för skit, plastigt var första intrycket, men efter en veckas användning är jag mycket nöjd. Priset är lite väl högt tycker jag dock.

Telia´s butiker brukar ha olika väskor, kolla in i din Telia-butik alltså.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-15 15:49

Jag antar att du sett denna bild på Aluminium Case hos Palm:

Palms version av aluminiumburken verkar vara mycket bättre än den länken som jag hänvisade till.

Tack för bilderna och info, Marcus.

Läste någonstans att det finns en US-modell och en internationell version av TT. Den internationella verkar ha 8Mb ROM och US verkar ha endast 4MB ROM. Kan man räkna med alla TT som säljs i Europa är *internationella*, dvs med 8MB ROM?

1
Bevaka tråden