Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Relayer går ut i etern

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!
Jag heter bosse och har varit/är en hangaround här på 99 sedan 2005. Jag skäms lite att jag inte presenterat mig än, men så är det. Jag bor i Umeå och jobbar för närvarande som personlig assistent. Jag switchade 2005 då jag skaffade mig en macmini. Jag har nog inte varit lika nöjd med en dator sedan jag ägde en amiga 500.
Nu står minin i en garderob och fungerar lite som airport förstärkare åt vårt trådlösanätverk. Vår huvuddator nu är en (med minne och större hårdisk) uppgraderad macbook.
Jag och min fru väntar vårt första barn om några veckor, så min nya fina iphone 3g får inte vara familjens nyaste medlem så länge till
Jag är väldigt tacksam över all hjälp jag fått med ställda och oställda frågor i detta forumet. Speciellt som nybliven macägare har det varit ovärderligt att kunna gå in i forumen och insupa kunskap

Just nu luftar jag mina funderingar över ett problem jag presenterar i
denna tråd

Välkommen Bosse!
Relayer.. syftar du på YES asgrymma skiva eller något annat?

Tack, jo du har helt rätt. Jag har alltid varit inne på Yes/genesis spåret. mitt absoluta favoritalbum med yes är "tales from the topographic oceans" men namnet var lite långt att använda;)

Ursprungligen av Relayer:

Tack, jo du har helt rätt. Jag har alltid varit inne på Yes/genesis spåret. mitt absoluta favoritalbum med yes är "tales from the topographic oceans" men namnet var lite långt att använda;)

Namnet inspirerade mig att lyssna lite på YES igen. För min del är det Relayer och Fragile som gäller.. Nog med OT kanske..

Välkommen hit Relayer !

Så snart kommer en tjej/kille som kommer att växa upp med Mac och andra Apple-"leksaker". Kul ! IPhone får du väl skämma bort nu ett tag så han (hon ?) inte blir avundsjuk på nykomlingen.;)

Jag har bara haft Mac i ett halvår men är jättenöjd med hur smidigt allt fungerar. Skaffade ingen iPhone 3G men har iPod Touch och iPod Nano som jag är jättenöjda med.

Gillar du lite OT-diskussioner finns Supporter Lounge. Det kostar 10 kr/mån att vara med.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-06 21:19

Välkommen hit!

1
Bevaka tråden