Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppgraderad t68 = t68i?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-20 23:39

Är det någon annan skillnad på en uppgraderad t68/t68m och t68i än kosmetiska?

Ja, vissa komponenter är olika i telefonerna. Men deras funktion är dock identisk.

Se bild

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-21 09:40

Men jag som användare kommer inte märka någon annan skillnad än ett annat skal, eller?

  • Oregistrerad
  • 2002-08-21 09:50

Menyerna är snabbare...

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-08-21 13:48
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: :::NIKKE::::
Menyerna är snabbare...

Än vad?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Netzach:
Men jag som användare kommer inte märka någon annan skillnad än ett annat skal, eller?

Dom byter inte skal, utan bara mjukvaran i din telefon. Då får du samma funktioner som T68i, MMS stöd, dynamiskt minne för bilder och röstmemo osv. Den blir även snabbare i menyn än "vanliga" T68.

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-08-21 15:06
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Stefan Strandberg:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Netzach:
Men jag som användare kommer inte märka någon annan skillnad än ett annat skal, eller?

Dom byter inte skal, utan bara mjukvaran i din telefon. Då får du samma funktioner som T68i, MMS stöd, dynamiskt minne för bilder och röstmemo osv. Den blir även snabbare i menyn än "vanliga" T68.

Det var nog det som Netzach menade. Enda skillnaden mellan en uppdaterad T68 och en T68i blir alltså skalet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-21 18:05

Underbartr, för då blir det att jag beställer en uppgraderad T68 från USA för 3000kr inklusive moms och två dagars frakt.

Hyfsat pris va?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Netzach:
Underbartr, för då blir det att jag beställer en uppgraderad T68 från USA för 3000kr inklusive moms och två dagars frakt.

Hyfsat pris va?

Ähem... kan du beställa två?

/Mattias

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-21 18:43

Jag kan sträck mig till en ledtråd:
"modern till auktion på nätet"

1
Bevaka tråden