Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple/Mac OS-operatörslogga till Nokia?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2002-08-19 19:08

Det skulle ju vara trevligt att ha en snygg Apple eller Mac OS X-logga i nalle-fönstret. Någon som vet någonstans det finns? Den här är ju långt ifrån snygg:

Just nu har jag

eftersom vi fyller år på samma dag. Men jag har aldrig ägt en Atari.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-08-19 19:10

Tips på en snygg logga till T39 vore också trevligt...

Edit: Stavfel, fasen jag är nog mer ordblind än knugen...

[ 19 Augusti 2002, 19:12: Meddelandet ändrat av: iBjorn ]

  • Medlem
  • 2002-08-19 23:25

http://www.esato.com/logos/colour/search.php?q=Apple&search=8

...köpa en T68i eller den kommande T300 kanske?

  • Oregistrerad
  • 2002-08-20 14:42

Jag ritade ett äpple en gång i tiden hos telia, tyvärr försvann det när syrran tog över 8210:an. Nån som vet hur jag kan få över det till min nya telefon?

.carl

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-08-20 16:32
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: qwilk:
http://www.esato.com/logos/colour/search.php?q=Apple&search=8

...köpa en T68i eller den kommande T300 kanske?

Om bara någon kunde ha sagt det till mig i juni! Jag tog förgivet att Ericsson var lika trista och värdelösa som vanligt.

Jag gjorde om den balla Hobbe bilden så att den passar som bakgrundsbild på T68i.

Här är den, ifall nån annan vill använda den.

Ja, naturligtvis är skalbyte, loggor och ringsignaler det viktigaste en telefon kan ha.
Jag hoppas verkligen att vi får se Apple införa utbytbara skal på sina maskiner, för jag vill kunna ha en G4 i rosa (så barnen kan leka med Barbie) eller blått (det är så fint). Sedan vill jag ha utbytbara startljud och möjlighet att totalt ändra precis allt utseendemässigt i datorn. Till det vill jag ha en skärm med utbytbara skal.

Det går att ta in Nokia-loggor i Ericsson-telefoner genom att litet tjuvknep som jag brukar använda. Det leder till att jag brukar skratta åt alla som skriver att det bara passar Nokia samtidigt som man begär 10 kronor för något som har lägre kvalitet än vad en VIC-20 klarade.

Dock tycker jag att det är mysko att dessa egenskaper prioriteras före allt annat när man ska köpa telefon.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-08-31 17:20
  • Medlem
  • Lund
  • 2002-09-13 11:57

Jag byggde en liten bild igår, som ni kan få låna om ni vill. Jag har själv lånat inspiration av ett stort fruktföretag.

1
Bevaka tråden