Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Nokia: 6100

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mobil skriver att Phone Scoop avslöjsat en ny Nokiatelefon, Nokia 6100. Den ska vara en av de tre nya telefoner som Nokia väntas släppa snart.

Telefonen ska vara väldigt lik nuvarande 6610 och 7210 med färgskärm och andra finesser.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-09 09:15

Förrutom att den är marginellt tunnare och lättare begrep jag inte riktigt varför man skulle skaffa en sådan i stället för en 6610. Verkar ju vara exakt samma maskin! Att 7210 & 6610 är samma under skalet kan man ju rättfärdiga med att designen skiljer dem åt ganska kraftigt. Men att göra samma men med ett annat modellnummer hajjar jag inte riktigt...Det måste finnas något mer under huven än vad som är känt hittills.

Jo, jag håller med dig, det är till synes väldigt lika telefoner. Mobil skrev dock att det fanns osäkra rykten om bluetooth, om det är sant så är det ju förstås en klar fördel. Sen kanske prissättningen kommer att skilja denna från de andra, men det är ju ingen som vet ännu.

Oj, den har faktiskt oerhört likt Ericsson r600.....

Klart snygg! Men jag tycker fortfarande mobiltillverkarna inte lyckats komma med något coolare än Nokia 8890... Önskar att den hade bluetooth och SyncML bara. Färgskärm och allt annat krafs klarar jag mig utan.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christoffer Larsson:
Oj, den har faktiskt oerhört likt Ericsson r600.....

R600 rippoff:) knappen i mitten känns igen. inte så nytänkande? Nokia tappar..?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: cubeuser:
inte så nytänkande? Nokia tappar..?

Åjo, Nokia har sin beskärda del av nytänkande!

1
Bevaka tråden