Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

In med iPhone i dagens aktiva? (99mac)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En nyfiken fråga. Varför dyker inte iPhone-programtrådar upp i dagens aktiva, när "iPhone mobiltelefon" gör det?

Problemet kan förstås verka minimalt, men det är säkert fler med mig som läser 99mac genom dagens aktiva. Vips så har man missat en hel del trådar, inlägg och innehåll inom ämnesområden man trodde att man hade koll på. Märkte jag idag när jag startade ett duplikat.

Alltså
Fyll din iPod & iPhone - 99.se
Dyker inte upp.

iPods & iPhone - 99.se
Dyker upp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-25 12:53

Samma gäller iPod & iPhone tillbehör...

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-25 12:59

Under inställningar / redigera alternativ och sedan längst ner kan man ställa upp vilka diskussioner som skall synas för var och en efter vad man själv tycker

Jo, men det är inte det jag babblar om.

Jag vill att standarden ska ändras så att den syns för alla per default och att de som inte vill att de ska synas får klicka bort dem.

Det leder till mindre inavel i trådarna som ger mer intressanta diskussioner och vips så har vi ett litet bättre forum.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-26 14:51
Ursprungligen av thevil:

Jag vill att standarden ska ändras så att den syns för alla per default och att de som inte vill att de ska synas får klicka bort dem.

Det leder till mindre inavel i trådarna som ger mer intressanta diskussioner och vips så har vi ett litet bättre forum.

Sant, good point

Mina två spänn.

Man loggar in, trycker på "dagens diskussioner", hälften av det jag får tillbaka är "slask" - alltså sådant som inte rör mig och mina intressen.

En dialog nånstans där man kan kryssa i att

under dagens diskussioner vill jag inte se:
Mac
iPhone x
Musik x
Webb x

borde lämpligen pöttas in under andra konfigs för varje användare.

Ursprungligen av Goflorp:

En dialog nånstans där man kan kryssa i att

under dagens diskussioner vill jag inte se:
Mac
iPhone x
Musik x
Webb x

borde lämpligen pöttas in under andra konfigs för varje användare.

Tryck på Inställningar, redigera alternativ. Längst ner på sidan finner du den inställningen.

Suveränt! tack för tipset.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-28 11:06

OT: Goflorp, det är bra att du läser tråden innan du skriver
99.se - Visa inlägg - In med iPhone i dagens aktiva? (99mac)

1
Bevaka tråden